Albert Andersson Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Rødstrupe, - den mest beskjedne ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Tapt litt skarphet I hard cropping tror jeg. Ellers er'n jo fin. Kvisten oppe til høyre ville jeg klona bort. Kanskje burde du lagt inn eventyret om hvordan rødstrupa ble rødstrupe her??? Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Tapt litt skarphet I hard cropping tror jeg. Ellers er'n jo fin. Kvisten oppe til høyre ville jeg klona bort. Kanskje burde du lagt inn eventyret om hvordan rødstrupa ble rødstrupe her??? Roar Hei, Roar. Takk for hyggelig og saklig kommentar ! Ja, - jeg skar kanskje "inn til beinet", - bør bli flinkere til å vurdere helheten ! Du har sikkert rett med hensyn til å klone bort kvisten, også ! Jeg har ikke hørt eventyret du nevner, men jeg er nysgjerrig nok til å slå opp på nettet, - takk for tipset ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fint bilde av en fin skapning. Fuglen mangler litt skarphet og jeg savner littegrann mer luft over hodet til fuglen med det er flisespikkeri. Veldig fin bokeh og bakgrunnsfarge. Richard Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Fint bilde av en fin skapning. Fuglen mangler litt skarphet og jeg savner littegrann mer luft over hodet til fuglen med det er flisespikkeri. Veldig fin bokeh og bakgrunnsfarge. Richard Hei, Richard. Takk for hyggelig og saklig kommentar ! Bildet har ligget en stund, da jeg ikke var helt fornøyd med det, men så holdt nesten på å legge ut et tidligere presentert bilde, og da ble rødstrupebildet dagens hastesak ! På grunn av korte dager og mye vind / gråvær, begynner det å bli vanskelig å finne motiver fra dag til dag, også. Vennlig hilsen Albert. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg