polergarn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Fikk svar dagen etterpå vedr. retur pga. benyttelse av angrerett. Kanskje de har lest denne tråden. Lenke til kommentar
polergarn Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Og jeg fikk de igjen i dag fordi med begrunnelse at produktet er brukt. Jeg forsøkte i noen minutter, men det er som nytt og uskadet, bortsett fra esken hvor åpningen var limt. En tabbe å ikke holde meg til Komplett! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Dersom du bare har prøvd produktet i et par minutter og det er i god stand ville jeg ikke gitt meg i saken allerede. Lenke til kommentar
polergarn Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Etter å ha lest om kundeservicen til NetOnNet så tviler jeg på at det er noe vits i å bruke krefter på det. Er nok det de satser på også. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 tja, det kommer jo ann på verdien av produktet og hvor sikker du er i din sak. Jeg tror Forbrukerrådet er rett innstans om du ikke kommer videre med NetOnNet. Selv har jeg dog bare gode erfaringer (nesten) med dem. Lenke til kommentar
polergarn Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Orker ikke det styret. Er snakk om 700,- kroner, og NetOnNet gambler nok på det, men de har mistet meg som kunde 4ever! Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Her er min erfaring: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3895110161525239572&pli=1#allposts Hadde jeg bare sjekket Diskusjon først... Jeg skrev om min erfaring på engelsk siden bloggen (som er beregnet på et internasjonalt publikum og ellers har et spesielt tema) og i dag kan vel de fleste i hvert fall her i landet, engelsk. Men kort fortalt, jeg reklamerte på et sett med hovedkort, prosessor og minne som jeg ikke fikk til å funke ordentlig med Windows XP men som funket 100% med Windows 7, sendte det tilbake (det ble sendt videre til Sverige) og fikk beskjed om at det var funnet en feil på hovedkortet og fikk et nytt tilbake. Men det var akkurat like galt, og i mellomtiden hadde jeg kontaktet Gigabyte som opplyste at problemet var prosessoren (APU) som ikke var XP-kompatibel. Data har de i hvert fall ikke peiling på. Endret 31. august 2015 av rofl2 Lenke til kommentar
mwn Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg vil gi skryt til NetonNet! Et relativt dyrt skjermkort jeg kjøpte hos dem tok kvelden for en del uker tilbake. Tok 4 uker å få et nytt, men da fikk jeg og et bedre skjermkort enn jeg hadde, uåpnet og helt nytt. Fikk i tillegg gavekort for lang servicetid uten at jeg ba om det. Jeg vil kalle dette god kundeservice. Uheldig at man får ulike opplevelser så klart, denne gangen er jeg meget fornøyd. Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Tja, det tok i hvert fall flere måneder før jeg ble ferdig med netonnet. I korte drag er følgende hva som skjedde: 1. første byggesett Gigabyte motherboard (mobo), APU og RAM funket bare delvis med XP(Sp3), men brukbart med Win7. Dette ga jeg klar beskjed om, og fikk beskjed om å sende inn (til Oslo) PGA vidersending til Borås tok det tid, og jeg fikk delene tilbake med en nytt hovekort, det ble hevdet at man hadde funnet feil. Jeg er overbevist om at det var en bløff, alt var som før også med det nye kortet. Jeg tok dette opp med Gigabyte, som foreslo Trinity i stedet for Richland APU. Men det gjorde ikke særlig forskjell. Jeg tror det kunne funket med et separat skjermkort men det ville netonnet ikke gi meg eller høre på. Jeg gikk mange omganger med Gigabyte men de ga tilsutt opp og gjorde det det klart at det var ikke mere å gjøre. Det hele ble enda mere komplisert av at jeg hadde bestilt to sett da jeg hadde to maskiner jeg ville oppgradere. Etter flere omganger som dro ut på tiden ble løsningen tilslutt at handelen ble gjort om og jeg fikk pengene tilbake. Det var etter at jeg gjorde dem oppmerksom på at nå var saken sendt til Forbrukerrådet. Da hadde jeg altså kastet bort flere måneder på dette. Jeg kjøpte så fra Deal et noenlunde tilsvarende hjovedkort, ASUS A88XM-PLUS og det spilte som en drøm fra dag 1. For meg ser det ut som at noe av netonnet sitt problem består i at de selv 1 Ikke eier kompetanse på området. 2. Ikke selv har, og heller ikke benytter seg av utenforstående hardware ekspertise i Oslo. 3. Må sende frem og tilbake til Borås, som later til å være i samme situasjon som i Oslo? Jeg tviler altså ikke på at mange har bra erfaringer men mine er av den art at jeg har benyttet dem for siste gang. Årsaken til problemet ligger altså i at Gigabyte's hovedkort ikke var XP kompatibelt, og det er jo også hva jeg tidlig oppdaget. Men saken burde vært håndtert av kompetent personell, ikke av telefondamene. Endret 27. oktober 2015 av rofl2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå