echo221 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har nå gått igjennom all mulig informasjon om Abit NF7 via. Hardware.no Men nå er det sånn at den posten som handler om NF7-S var veldig gammel så jeg orker ikke å få den opp igjen siden den nærmest kommer fra April. Har noen meninger om Abit NF7-S V2.0 ? Skal få det, men vil ha informasjon om det er bra eller ikke allt fra overklokking til om det er lett å knekke ( ). Vil gjerne vite litt om mitt kommende hovedkort. Takker alle for svar, denne tråden kan også hjelpe andre som vurderer å kjøpe dette HK. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Se her http://forum.hardware.no/search.php?sid=b6...8ef96fcc2b3ceb4 Finnes sikkert +1000 poster om det kortet... TaZ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Eg kjøpte dette kortet i juli + det som står nedenfor. Eg er veldig stolt av å ha dette kortet fordi det er laterlig lett inne klokking... Da eg skulle kjøpe HK så hadde eg valget mellom asus A7N8X Deluxe og abit nf7s 2.0. Begge va like bra på ytelse men abit va bedre innen klokking. Eg har 0% anger på at eg kjøpte dette kortet. Lanparty2 Fikk 6 på hardware så det bør jo sie noe... Sikkert ikke eit dårlig kort. VELDIG dumt at Hardware sluttet med terningkast! :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå