Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ny partner, problemer med selvtilliten

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har noe på gang med en ny partner, vi er ikke kjærester enda, og har ikke debutert seksuellt med hverandre på nåværende tidspunkt, men hun har veldig lyst.

Jenta er litt yngre enn meg, og derfor også litt mer ivrig når det kommer til diverse saker og ting man kan drive med bak lukkede dører, og har allerede skapt en forventing til første gang jeg og hun skal ha sex sammen, og det er her problemene kommer inn:

Jeg har ikke hatt sex på en liten stund, og er veldig redd for at jeg skal komme alt for fort første gang vi debuterer med hverandre.

Jeg har klart å "stale" det til nå, men vil ikke såre henne heller med å holde igjen stort lengere, og ikke vil jeg ødelegge det vi har sammen til nå heller.

Å komme fort tidlig er en enorm reddsel jeg har når det kommer til sex. Jeg har ikke problemer med det når jeg har en fast sexuell partner, men når jeg ikke har hatt sex med en person før, så har jeg lett for å komme for tidlig, spesiellt hvis jeg liker jenta veldig mye.

Noen forslag? Trenger "litt" hjelp her bare på hva jeg kan gjøre.

Jeg er også veldig usikker på kroppen min, både størrelse på penis og hvordan jeg ser ut uten klær, og det på toppen av det øverste problemet, gjør at jeg sliter ekstremt med å åpne meg seksuellt for jenter jeg liker godt..

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ta deg et intensivkurs i maraton-runking... Litt flåsete sagt, men jeg har vært der du er, mer enn én gang. Det er forøvrig noe som blir litt bedre med årene. Men men, det er forholdsvis ukomplisert å gjøre de enkle tiltakene i alle fall. Ta deg en daglig runk der du trener litt på stopp og start igjen, og den dagen/de dagene du tror det kan ende med rl action, ta deg en jager på forhånd. Det tar noe av presset. Er du i tillegg som meg av den typen som heller får ereksjon eller nervøs mangel på ereksjon kan du rimelig safe ta en nød-jager rett før og la spenningen lade opp systemet igjen etterpå :)
Edit: Skriveleif :)

Endret av Leo_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan anbefale å være obs på når du begynner å nærme deg utløsning og da ta det litt roligere, gjerne også utføre cunnilingus. Hvis du klarer å styre deg for å "bare putte'n i" og heller bruke hender og tunge på dama først vil det gjøre det mer sannsynlig at dama blir fornøyd, spesielt hvis du klarer å gi henne orgasme før du i det hele tatt fører penis inn i skjeden.

To huskeregler:

1. Bruk kondom (noen synes det er kjipt, men det hjelper litt på for tidlig sædavgang)

2. Varm dama opp med mye forspill.

Hvis det er helt kritisk at du ikke kommer med en gang finnes det kremer som bedøver litt, spesialberegnet til bruk på penis. Hvis du tenker å bruke dette, så pass spesielt på å bruke kondom. Ellers bedøver du dama òg.

For å ta opp dette problemet med hvordan du ser på din egen kropp og penis, la meg si deg at hvis jenta er interessert i deg, og du er flink med hender og tunge, så betyr det ikke mye hvor stor penis er. Og jeg er ganske sikker på at jenta vil synes kroppen din ellers er helt grei, spesielt hvis hun er så interessert i deg som jeg får inntrykk av.

Ellers er det gode tips i Leo_ sin post også.

Lenke til kommentar

Bare si det som det er, at du ikke vet hvor lenge du kommer til å klare å holde deg, fordi det er lenge siden sist og at du synes hun er då jævlig digg. Gi henne oralsex til hun kommer først, så blir hun sikkert fornøyd. Etter en liten stund er det jo bare å kjøre på igjen, og da holder du sikkert mye lenger.

Dette er en ikke-sak slik jeg ser det. Sier du det på forhånd så tar hun det som et kompliment :)

• Liker 7
Lenke til kommentar

Tusen takk for gode svar :)

Hvis det er helt kritisk at du ikke kommer med en gang finnes det kremer som bedøver litt, spesialberegnet til bruk på penis. Hvis du tenker å bruke dette, så pass spesielt på å bruke kondom. Ellers bedøver du dama òg.

Vet du navnet på den?

Lenke til kommentar

Om dama blir sur for at du kommer for fort er det hennes problem, ikke ditt.

Si det som det er, sprut i vei, ta fem hvor dere gjør noe annet, og fortsett. Evt. bruk kondom eller drikk deg dritings. Begge er like effektive i å fjerne all følelse fra penis.

Lenke til kommentar

En dame jeg var med en gang ble super-tent fordi jeg kom fort, hun følte seg digg fordi jeg ikke greide å holde igjen. Neste runde var mer normal og alle ble fornøyde.

Du bekymrer deg for noe som ikke en gang behøver å være ett problem, men noe bra. Stopp med det, og kos deg!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, jeg foretok et lite søk og fant noen varianter i nettbutikker.

Promax: bedøver, men krever forarbeid 30-40 min.

http://www.kondomeriet.no/produkt/potensmiddelet-promax/9775171

Sliquid Stay: spray på litt før sex (antar jeg...)

http://shop.erotikknett.no/Lyst-&-potensmidler/For-han/Sliquid-stay

Eros Prolong: Omtrent det samme som Sliquid.

http://shop.erotikknett.no/Lyst-&-potensmidler/For-han/Eros-101-prolong-spray

Hvis du ikke kan få tak i fra nettbutikkene eller en fysisk butikk fra en av disse er det sannsynlig at du kan få hjelp på et apotek, som det gjerne er flere av enn sex-leketøys-butikker. Bare spør om de har krem til å bedøve penis. De er vant til mye på et apotek, så det er ikke egentlig farlig å spørre. Det bare føles sånn.

Lenke til kommentar

Pfft, som noen sier, det der er et ikke-problem, med mindre du gjør det til et kjempeproblem selv :)

Som dame har jeg opplevd dette fra den andre siden, og jeg tar det som et kompliment enten jeg er blitt "advart" på forhånd eller ikke. Men for å totalt avvæpne hele situasjonen synes jeg forslaget ovenfor om å tulle litt med at hun er så deilig at du kommer ikke til å ha sjans i havet til å holde særlig lenge er bra! Hvem kan bli sur for noe sånt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Beklager at jeg har vært innaktiv her! Har ikke vært tilgjengelig på datamaskin i disse juletider :)

Tusen hjertelig takk for alle svar, og til Darkness|, ja jeg har fått meg noe av den aktuelle jenta, og det gikk betydelig mye bedre enn jeg hadde forventet, mye pga deres råd om forarbeid ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...