Sithcato Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 whispers in the dark Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Kreativt bilde lyset tegner masse struktur i ansiktet... det røde skaper liv.. bra jobbet! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Kreativt bilde lyset tegner masse struktur i ansiktet... det røde skaper liv.. bra jobbet! Hilsen Tove Takk Tove! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Bildet som sådant ser ut til å funke bra. Men for presentasjonens skyld kunne du kanskje hatt enten en grå avslutningslist eller latt bakgrunnen bak bildet vært noe lysere. Dette grunne den skarpe avslutningslista over brystet. Hadde den glidd mjukt inn I sort ville alt rund fremstått som bakgrunn. Nå blir det ikke slik fordi det skarpe skillet på en liten del av bildet stjeler litt oppmerksomhet. Roar Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 DAGENS BILDE: Til tross for at bildet er dominert av mørke toner, er det et spennende ett. Umiddelbart fanger den røde malingen oppmerksomheten og fremhever både positur og de lukkede øynene. Huden har i tillegg en interessant tekstur, godt hjulpet av fin bruk av lys. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ble du inspirert? http://1x.com/passion/ Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Bildet som sådant ser ut til å funke bra. Men for presentasjonens skyld kunne du kanskje hatt enten en grå avslutningslist eller latt bakgrunnen bak bildet vært noe lysere. Dette grunne den skarpe avslutningslista over brystet. Hadde den glidd mjukt inn I sort ville alt rund fremstått som bakgrunn. Nå blir det ikke slik fordi det skarpe skillet på en liten del av bildet stjeler litt oppmerksomhet. Roar Takk for kritikken! har det i bakhode til noe liknende Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 DAGENS BILDE: Til tross for at bildet er dominert av mørke toner, er det et spennende ett. Umiddelbart fanger den røde malingen oppmerksomheten og fremhever både positur og de lukkede øynene. Huden har i tillegg en interessant tekstur, godt hjulpet av fin bruk av lys. Takk for dagens bilde! Vel jeg gikk utifra at jeg ikkje var den første som malte meg svart Lars, men følgte nok ikkje noe spesifikt fra starten av. Planen var egentlig å lage et landskap, men ettersom jeg fant ut at jeg ikkje kan male så ble det lettere å blande alt til sort... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei, Cato Osaland. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg