calvinhobbes Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har bladd igjennom mange tema her, men ikke funnet noe som går på akkurat mitt problem. Jeg kjøpte nettop en pakke med cd-r med 870mb kapasitet. Jeg prøvde å brenne en fil på 764mb, men fikk bare beskjed om at det ikke var plass på plata. Bruker Nero 6.0.0.0. Er det noen innstillinger jeg kan ha oversett? Må jeg bytte ut Nero med et annet program (hvilket)? Kan det være feil oppgitt kapasitet på plata? Takker! Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har hatt det samme problemet selv.. Skulle brenne en fil på 697Mb i Nero 6. Den klarte ikke dette. Fikk beskjed om at platen ikke hadde nok plass, selv om dette var en 80 min cd som skal romme 700Mb. Det jeg gjorde var å bruke et annet brenne program.. Brukte CDRWIN og dette programmet klarte det uten noen problemer. Foreslår at du prøver noe annet enn Nero til brenningen. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det finnes mange tråder med dette temaet i forumet. I tillegg er det en flott guide her: http://www.hardware.no/guider/cdbrenning/index.html Etter det jeg vet, så finnes det ikke noe program som egner seg bedre til overbrenning enn Nero. Det er ikke sikkert brenneren din støtter overbrenning, i så fall kan det kanskje hjelpe å oppdatere firmwaren. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har du skrudd på overburn? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tidligere versjoner av Nero6 har hatt enkelte problemer med dette og jeg anbefaler at du laster ned siste oppgradering som for tiden er 60019 . Dette har ivhertfall gjort at mine filer har fått plass , filer som ved bruk av 60015 ikke fikk plass så det er nok bare en bug . Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Personlig så kjører jeg fortsatt ver. 5 (grunnet at jeg har betalt for denne). Jeg merket her at den siste update gjorde at jeg ikke fikk kjørt med overburn til tross for at dette var merket av. Da jeg fjernet Nero og la inn med nest siste patch så funket det som det skulle. Veldig irriterende når man har svidd av litt penger på større CD'er og ikke får mer enn 80 min ut av de. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har du skrudd på overburn? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvis du leser guiden jeg henviste til i et tidligere innlegg, så står det nøye forklart der hvordan du gjør det. Hvis det er vanskelig å forstå, så spør om hva du ikke forstår av guiden, så kan jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå