MBarne Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Skal føre regnskap over min egen økonomi for 2014. Jeg har planer om å låne av et kredittkort i januar pga lønnsendringer som gjør at jeg ikke får lønn før 10 feb. Samtidig driver jeg å betaler ned på kredittkortet og fører dette på regnskapet som "avdrag kredittkort". Hvordan bør jeg sette opp dette for å få et riktig bildet av inntekten? Tenker at viss jeg fører det som inntekt så må jeg gjøre noe for at det skal komme frem at det faktisk ikke er det. Fører på excel og har satt regnskapet opp slik at når jeg fører utgifter og inntekter opp så regner alt seg ut selv.. Endret 15. desember 2013 av MBarne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå