AnonymDiskusjon Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hei! Dama har gått på p-piller i 1 år nå og har aldri glemt en pille (kanskje bare med 1-8 timers glemming max).Vi brukte kondom for ekstra sikkerhet, men kondomet sprakk og jeg kom halvveis inni henne! Etter 20 timer tok hun en angrepille!Hva er sannsynligheten for at hun er gravid? Når kommer hu til å få mensen neste gang?Trenger bare seriøse svar! Anonymous poster hash: 8a955...fcf Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Når dama di får mensen er jo ikke mulig å svare på. Den kommer med faste mellomrom, med mindre dama di hopper over pillen hver 3 uke. Personlig tviler jeg på at hun er gravid. Men P-pille er ikke 100% sikkert, og 20 timer ut i angrepillen er over halve tiden den skal fungere, men likevell er nok oddsene i din favør. 1-8 timer forskjell i tidspunkt skal så vidt jeg vet ikke ha så mye å si. Lenke til kommentar
Freaak Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Når dama di får mensen er jo ikke mulig å svare på. Den kommer med faste mellomrom, med mindre dama di hopper over pillen hver 3 uke. Personlig tviler jeg på at hun er gravid. Men P-pille er ikke 100% sikkert, og 20 timer ut i angrepillen er over halve tiden den skal fungere, men likevell er nok oddsene i din favør. 1-8 timer forskjell i tidspunkt skal så vidt jeg vet ikke ha så mye å si. Såvidt jeg vet, så er angrepillens effekt 99.96% dersom du tar den innen 24 timer, og i og med at vi har hatt sex uten kondom før så er jeg egentlig trygg, men fortsatt engstelig siden jeg kom inn i henne! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg er villig til å tippe 100 kr på at hun ikke er gravid. Lenke til kommentar
Freaak Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg er villig til å tippe 100 kr på at hun ikke er gravid. litt usikker på om det er positivt eller negativt i og med at 100kr ikke er så mye, hehehe Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Såvidt jeg vet, så er angrepillens effekt 99.96% dersom du tar den innen 24 timer, og i og med at vi har hatt sex uten kondom før så er jeg egentlig trygg, men fortsatt engstelig siden jeg kom inn i henne! hun er ikke gravid. Angrepille har nok 99,96 % effekt timen etter samleie. Men såvidt meg bekjent er det de første 12 timene den virker best. Med noen raske søk på google opplyser en lege til nrk at angrepillen har ca 90% effekt innen de første 12 timer, forutsatt at eggløsing ikke allerede er skjedd. Og effekten synker raskt de neste 66 timene. Lenke til kommentar
Freaak Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 hun er ikke gravid. Angrepille har nok 99,96 % effekt timen etter samleie. Men såvidt meg bekjent er det de første 12 timene den virker best. Med noen raske søk på google opplyser en lege til nrk at angrepillen har ca 90% effekt innen de første 12 timer, forutsatt at eggløsing ikke allerede er skjedd. Og effekten synker raskt de neste 66 timene. står på norlevo sine hjemmesider at sjansen forå bli gravid innen 24 timer er 0.04%, men forskning har vel kanskje alltid rett får håpe jeg ikke blir daddy etter å ha tatt så mange forhåndsregler og ventet 6mnd før sexen!! Lenke til kommentar
Freaak Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 noen andre meninger/synspunkter? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ta det med ro. Siden hun går på p-piller, dere brukte kondom og hun tok en angrepille så er det ekstremt liten sannsynlighet for at hun er gravid. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Når hadde hun mensen sist? Det kan gi en pekepinn på når eggløsningen er. Sjansen for at dere treffer den er ikke så stor, selv om man ikke kan gamble på det. Om hun er regelmessig, så vet dere sånn ca når hun forventer mensen basert på når hun hadde det sist. Siden hun har tatt angrepille, så vil jeg si at hun ikke er gravid. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Uff. P-piller OG angrepiller? Høres ikke ut som noen heldig blanding. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Som du beskriver det er hun nok sannsynligvis gravid ja... Når du først har komt inni henne er det nok kjørt. Men slapp av, dette går fint tenk så glad alle blir på deres vegne! Anonymous poster hash: fcb81...e99 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Som du beskriver det er hun nok sannsynligvis gravid ja... Når du først har komt inni henne er det nok kjørt. Men slapp av, dette går fint tenk så glad alle blir på deres vegne! Anonymous poster hash: fcb81...e99 Troll. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Hvis hun går på pillen burde det jo ikke være et problem, er vel 99,999% sikkert. Frøken går på pilla og kommer i henne hver gang vi har samleie, noe som er flere ganger i uka. Anonymous poster hash: 0857e...fa0 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Nei, hun er ikke gravid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg