AnonymDiskusjon Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 er det for tidlig eller? jeg vet ikke hva som feiler meg, men jeg er bare så utrolig slapp og trøtt... orker ikke noe særlig, og jeg er veldig svimmel og har kraftig hodepine i tillegg :/ føler meg litt borte på en måte... Anonymous poster hash: 30688...f02 Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor ikke?Hvis du tror det er grunn til bekymring, eksempelvis hvis er redd for hoderystelse eller liknende, så kan du jo be noen vekke deg om et par timer? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Om du er redd du har fått hjernerystelse så skal du vel ikke sove i det hele tatt de første timene etter det har skjedd, mener eg. Men legg deg du, du legger deg når du føler for det, ikke etter hva klokka er. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hjernerystelse? Er det ikke bare det at han var trøtt og sliten? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Var ment som mer svar til han over meg. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ahhh..okidoki. Begynte å lure på synet mitt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå