the_ruthless Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Pedofile = tiltrekkes og tenner på barn og unge, noe som igjen bryter loven og er galt! Homofile = Tiltrekkes og tenner på personer av samme kjønn, og de bryter ikke med loven! Kanskje kan begge ting kalles "en sykdom", men det blir to helt forskjellige "sykdommer" Og nok en gang så tror jeg ordet "sykdom" er en skummel sak å si selv om jeg brukte det selv tidligere! En seksuell sykdom eller seksuell besettelse blir vel tilnærmet bedre! Blir veldig vanskelig å definere hva det er! Likte besettelse. Besettelse er et bra ord. Og jeg var altså ikke helt på jordet, bare uenig? Bra. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Få denne tråden on-topic igjen eller den vil bli stengt! Skal det fra nå av diskuteres dødstraff, pedofile eller andre ting som er off-topic, så start nye tråder! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Du vet, sånt som "kjærlighet gjør blind" og "blind av raseri" og slikt. Ikke alltid greier man å tenke fornuftig, fordi følelsene tar overhånd. Skjer ikke dette med deg iblant, mangler du noe av det som gjør deg til et menneske. Ah, så det var det du mente. Da er jeg fullstendig enig. (Har gått lei av å gå i sirkler gjeldene diskusjonen om dødsstraff. Spesielt når vi er såppass off topic som vi er. Feel free to start your own thread about it, anyone..) Syns dette var også rimelig malplassert i denne tråden, men måtte bare kommentere. Sorry. Heh, er skammelig klar over det Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg kaster ikke aldri søppel på gaten, men dette er vel en selvfølge? Tja, siden det angår deg så er det kanskje en selvfølge Ja. Lovlydig som alltid :-D Jeg gjør også en stor innsats for verden ved å aldri (what so ever) gir penger til narkiser som kommer bort til meg for å tigge penger (det er bare å gi dem et surt, nedlatende blikk og de vil aldri mer spørre deg :-D ). Lurer på om du ville hatt samme holdningen om bestekompisen din ble narkis. . . Neh... Når det kommer en greenpeace- eller Amnestytulling og skal argumentere for hvorfor jeg skal kaste bort dyrbare kroner på å "redde stakkars sultende barn i Afrika", hjelpe dakkal små palestinere til å opprettholde uvesenet i Midtøsten eller finansiere obskure demonstrasjoner arrangert av sosialistiske greenpeaceknøl. På den måten er jeg med på å hindre overbefolkning og andre kjedelige detaljer som det må ordnes opp i. Og ærlig talt så er det meg likegyldig hva som skjer nerr' der. Det skjer jo ikke med meg, eller noen jeg kjenner... Det her var bare skummelt å lese. Var det ironisk? Kanskje. Eller mer satt på spissen. Jorden er overbefolket, noe som de færreste innser. Det hjelper ikke å pumpe penger inn i et land med skakkjørt økonomi. Det blir som å redde en skipbrudden mann ved å slenge til'n en redningsvest, og stikke i håp om at han fikser seg selv i land. Jeg holder delvis med Israel i "Midtøstenkonflikten". Det er jammen på tide at noen tar Arafat av dage og jakter ned vært enkelt Hamaz-medlem. Men Israel bør også feie for egen dør ved å rydde opp i politikken (=Sharon må gå av). Det er synd at det palestinske og israelske folket er uvenner, men det er ganske naivt å tro at det går an å opprette en fellesstat hvor begge sider har et fanatisk religiøst livssyn. Dessuten så har mange av de "okkuperte" landområde fullt "lovlig" tilfalt Israel, som et resultat av en forsvarskrig mot aggressive nabostater. Amnesty og Greenpeace gjør kanskje mye bra, men jeg får heller inntrykk av at de er en gjeng med sutrende drittunger som bryter loven (jeg tenker da på f.eks Greenpeace-blokader av transport av atomavfall) for å fremme sin mening. Dessuten så er de fryktelig innpåslitne (men hvis en har tid er det bare å stå å høre på "talen", og feie det bort med et trøtt "nai")! Jeg er også for dødsstraff. Her handler det ikke om å være et bedre menneske enn morderen, men å bli kvitt denne personen fra samfunnet og straffe han. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Siden denne tråden har gått over til det som virkar som utskjelling av andre brukarar, vert den stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg