Gå til innhold

Hva gjør du for verden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Amnesty er en organisasjon for skrikerunger. rett og slett. Hadde det ikke vært for dem, kunne vi hatt dødstraff i Norge. Pga. dem er det ikke dødstraff på krigsrett heller. Om du gjør statskupp i Norge, kan du ikke dømmes til døden. Idiotisk!

Amerikanske fengsler burde være foregangsfengselet for Norge. men pga Amnesty blir fengslene mer og mer til hoteller. Celler med 500 watts lyspærer hele døgnet, med gitter på alle sider, og på 1*3 meter hadde vært bra. Pga amnesty er det ikke slik.

Lenke til kommentar

Seixon: Dette er ikke en brife-tråd som du hinter til, det er heller en tråd for å se hva folk faktisk orker å gjøre for å bedre verden om det så er å kaste søppel i søppelbøtter!

Og du klarte jo nettopp å vise hvor mye du gjør!

Lenke til kommentar
JoachimR, nå mistet 99,5% av forumet nettopp all tro på at det finnes fornuftig dømmekraft hos deg.. Skal ikke si noe mer.

Stemmer nok ganske bra det der ja! Lurer på hvorfor du er for dødstraff egentlig? Lyst til å forklare hva som er så bra med den?

Lenke til kommentar

Dessuten sparer man mye penger på dødstraff. Det koster masse å ha dem i fengsel, når de er døde komme rikke flere utgifter.

Dessuten hadde ikke jeg likt å sitte ved siden av en drpsmann på 46-bussen. Jeg foretrekker å sitte ved siden av noen jeg kjenner, slik slipper jeg å sitte ved siden av envetuelle kjeltringer.

Lenke til kommentar
Dessuten sparer man mye penger på dødstraff. Det koster masse å ha dem i fengsel, når de er døde kommer ikke flere utgifter.

Er du klar over hvor UTROLIG egoistisk dette utsagnet er? Du mener man skal drepe folk fordi de koster penger? Dersom DU koster staten penger (noe du gjør) mener du da det er riktig å drepe deg fordi du ikke bidrar med noe? (Hvis det er tilfelle: Drep alle aksjemeglere!)

Dessuten hadde ikke jeg likt å sitte ved siden av en drpsmann på 46-bussen. Jeg foretrekker å sitte ved siden av noen jeg kjenner, slik slipper jeg å sitte ved siden av envetuelle kjeltringer.

Vel det har seg slik at jeg tar 46-bussen hver dag(fakta) , med de meningene du fremstiller her er heller ikke JEG en person du vil sitte ved siden av... ;) ok spøk til side: Hvis du er så forbanna paranoid for drapsmenn får du la være å ta bussen... (dessuten kan det hende at de skittne buss-setene skittner til Armani-buksene dine, og DET vil vi ikke ha noe av?)

Lenke til kommentar
Dessuten sparer man mye penger på dødstraff. Det koster masse å ha dem i fengsel, når de er døde komme rikke flere utgifter.

JoachimR: Dette sier ALT om deg. At du faktisk argumenterer FOR dødstraff med at det sparer samfunnet for penger? OMFG! :evil:

Tenk viss vi ikke hadde hatt Amnesty nå, så hadde vi heller ikke hatt noen ytringsfrihet, og derfor kunne du vært banna for slike uttalelser! Tenk deg det du JoachimR!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...