Bruker-280022 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Dogecoin er nå kommet på cryptsy! Kanskje et litt dumt spørsmål, men hva er egentlig Cryptsy? Er det slik at man kan både kjøpe og selge Dogecoins? En slags form for "bank"? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Er det sant at Cryptsy gir 0.013 BTC per DOGE? Da har jeg i så fall 2210 bitcoins, og det er 1,2 millioner dollar... EDIT nå gikk den opp til 0.05. *kremt* hvis jeg nettopp har tjent 8500 bitcoins skal jeg donere en million kroner til veldedighet. Endret 19. desember 2013 av moby_duck Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det er ingen som gir noe som helst. Det er en børs som styres av markedet. Brukere som deg legger ut bud, og treffer et kjøpsbud med et salgsbud eller omvendt oppstår det en handel. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Oooh det er handel ikke bank? Lol skjønner. Så det står bare 0.05 fordi det er det høyeste noen tilfeldige folk har lagt ut tilbud for? Endret 19. desember 2013 av moby_duck Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Oooh det er handel ikke bank? Lol skjønner. Så det står bare 0.05 fordi det er det høyeste noen tilfeldige folk har lagt ut tilbud for? nettopp, men likevel sykt at noen har kjøpt til den prisen :O Det var i liten kvantitet, men likevel! Endret 19. desember 2013 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er ny til cryptocurrency, men tenkte å kjøpe dogecoin i løpet av dagen. Har laget meg dogewallet på en slik nettside jeg fant. Har dere noen tips å gi? Hvilke wallets er best, hvordan unngå scam osv...? Og er det verdt å mine? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er ny til cryptocurrency, men tenkte å kjøpe dogecoin i løpet av dagen. Har laget meg dogewallet på en slik nettside jeg fant. Har dere noen tips å gi? Hvilke wallets er best, hvordan unngå scam osv...? Og er det verdt å mine? Kjøp via en ordentlig handelsside i stedet for f.eks. reddit. Jeg bruker Cryptsy. Hvis du skal handle på reddit bør du aldri sende penger før du har mottatt dogecoins med mindre det er en mod-approved trusted seller. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har vært litt interessert i dette her, så jeg tenkte jeg skulle forsøke å digge litt doge selv Har et Gtx680, så ligger rundt 210Khash/s med cudaminer, jeg kan vel ikke forvente så mye mer? Minet rundt 3600 doge på 7 timer i natt. Kjipt at jeg akkurat solgte 7970-kortet jeg hadde liggende! Jeg synes det var litt rart at Doge-lommeboken bare automatisk opprettes på maskinen man åpner programmet på. Hvordan tar man backup av lommeboken, evt. flytter den over til en annen maskin? Er det ingen pålogging til lommeboken, må filene evt krypteres av et tredjepartsprogram? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Men finnes det noen side der det er mulig å kjøpe DOGE med PayPal?Ser en må kjøpe med BTC, men har jo ingen BTC å kjøpe med? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Jøss.. Her er det vel bare å si To the Moon!! 1 Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 wow such coin much shiny To the moon! #money plz trade 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Kjøp via en ordentlig handelsside i stedet for f.eks. reddit. Jeg bruker Cryptsy. Hvis du skal handle på reddit bør du aldri sende penger før du har mottatt dogecoins med mindre det er en mod-approved trusted seller. Men på cryptsy kan jeg bare handle med cryptocurrency og ikke ekte penger right? Har svak PC men forsøker å mine litt, tenker det kan vel ikke skade. Og er Cryptsy en wallet på lik linje med Dogewallet? Mye å sette seg inn i men har mest lyst å skaffe dogecoin kjapt... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har 93 doge. Minet over 200, med stønad og 100 doge gebyr, ble det 80 doge. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Vil bare minne om at kjøp og salg i forumet ikke er tillatt. Det gjelder også shiny DogeCoins.Et par innlegg har blitt fjernet Endret 19. desember 2013 av Hille Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har 93 doge. Minet over 200, med stønad og 100 doge gebyr, ble det 80 doge. Prøvde meg på http://doge.scryptpools.com først, men ser at den har falt mye inn og ut i dag, den har tydeligvis mer last enn den klarer å håndtere. I tillegg har den 100 doge gebyr ved uttak, det er jo en del. http://doge.cryptoculture.net har vært mer stabile i dag ut i fra det jeg kan se, og tar bare 0.1 doge pr uttak. Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hahah, gått opp 300% siste 24 timene 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Noen som bedriver solo-mining? I steden for å hoppe inn i et pool sammen med flere så sitter man igjen med hele kaka når blokken er ferdig rendret. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Klarer ikke få tak i dogecoins, finner ikke noen som selger og PC-en er ekstremt treig til mining. What to do? Har jeg falt av toget allerede? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Mine mer, eller kjøp på reddit. Nb: pass på å ikke bli scamma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå