henrikwl Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Funker det greit å bruke dogecoin-qt for mining, eller bør man sette opp CGMiner? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Funker det greit å bruke dogecoin-qt for mining, eller bør man sette opp CGMiner? Jeg klarer ikke å bruke doge-qt til mining. Jeg klarer heller ikke CG, men GUIMiner funker nogenlunde. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg fikk til å bruke CGminer. Jeg får ~5KH/s på min late 2012 iMac med Geforce GTX 680MX skjermkort - noen som vet om det er sånn noenlunde ålreit, eller om jeg kan tyne mer ut av det? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Interessant. Så vidt testet ut litt selv med Doge. Har dere backuper av lommeboken liggende på eksterne harddisker eller i cloud? Edit: Eller bruker dere "nettbanker"? Endret 18. desember 2013 av Hille Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg har 690gtx som er 2 680er i 1. Kort . Jeg klarer rundt 250 khash , så du får nok noe lite du ja Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Interessant. Så vidt testet ut litt selv med Doge. Har dere backuper av lommeboken liggende på eksterne harddisker eller i cloud? Edit: Eller bruker dere "nettbanker"? Ekstern og intern harddisk + dropbox. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg får 270KHash/s med AMD RADEON 5870 @ 850MHz:1250MHz 1GBDDR5 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Jeg har 690gtx som er 2 680er i 1. Kort . Jeg klarer rundt 250 khash , så du får nok noe lite du ja Jo, men jeg har 680MX - det er mobil-utgaven av chippen. Regner med det utgjør en knekk i ytelsen. Allikevel - 250/2-litt fratrekk for mobilversjon er jo fortsatt en 50-100KH/s. Jeg får søke litt rundt og se om det finnes tweaks som funker bra. Edit: http://www.asteroidapp.com/litecoindb.php wow such data very information Ser ut til at jeg kan hente ut ~74KH/s med innstillingene angitt i den oversikten der. Sweet! Endret 18. desember 2013 av henrikwl Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor øker verdien når mer penger kommer i sirkulasjon? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor øker verdien når mer penger kommer i sirkulasjon? Det er ikke gitt. Dette stemmer kun dersom etterspørselen øker fortere enn pengemengden. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det er ikke gitt. Dette stemmer kun dersom etterspørselen øker fortere enn pengemengden. Det er det jeg trodde jeg også, men på 4chan er det mange Dogecoin-tråder som prøver å spre valutaen ved doble andres lommebøker. De "rike" gir bort masse coins til tiggere. Hvorfor gjør de dette? Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 http://www.reddit.com/r/dogemarket/ Jeg selger til 10k DOGE per $1 hvis du er interessert. Interessert! Kjøper for 10 dollar! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Det er det jeg trodde jeg også, men på 4chan er det mange Dogecoin-tråder som prøver å spre valutaen ved doble andres lommebøker. De "rike" gir bort masse coins til tiggere. Hvorfor gjør de dette? Tanken er vel å oppnå kritisk masse i markedet. Det er ikke mye til marked hvis det er 10 stykker som sitter på en haug med Dogecoins, og 5 stykker som er villige til å betale svimlende summer for å få seg Dogecoins - selv om hver enkelt Dogecoin i dette scenariet kan være verdt masse penger er det en veldig flyktig verdi, i og med at tilbud og etterspørsel fort vil balanseres ut. Derfor jobbes det med å få spredd Dogecoins utover på flest mulig folk nå i startfasen, slik at det blir stort nok til å være selvopprettholdende. Endret 18. desember 2013 av henrikwl Lenke til kommentar
Runehk Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Hei. ny innen mining og får det ikke til selv om jeg følger malen i første post. Har lastet ned wallet med den vil ikke synce opp mot nett?EDIT: Begynnte å synce etter litt over 1 time og fungerere nå: DQuMCBAoK1cQtBfrNpsfFtweSAjKjpBX23 Takk for alle som bidrar Og hvilken fil er det jeg skal åpne i notisblokk for å skrive inn cudaminer.exe -o stratum+tcp://POOLADDRESS:PORTNUMBER -O USERNAME.WORKER:PASSWORD ? får ikke åpnet cudaminer som en notiblokk fil kun det sorte vinduet..Mvh. Rune EDIT: Takke youtube Endret 18. desember 2013 av Runehk Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Sier ikke neitakk om noen har til overs:DTTeXH3BzkBMxfwex8pSk9tVvZV6y7E3yZ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 such creator much value wow plis dig wow to the moon Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor øker verdien når mer penger kommer i sirkulasjon? much hope such purchase much belief to the moon much worth wow Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Interessant. Så vidt testet ut litt selv med Doge. Har dere backuper av lommeboken liggende på eksterne harddisker eller i cloud? Edit: Eller bruker dere "nettbanker"? Hvilket alternativ er best for backup av lommeboka mi? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det sikreste er paper-wallet, det mest effektive og den mest kurante løsningen er nok dogecoin-qt backup lagret på en minnepenn. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Nå er jeg ikke så veldig flink på dette med digitale valutaer, men andre som har har problem med å synce DogeCoin Walleten sin?Står bare "Out of Sync" med meg Edit:Nå kom det endelig en melding der det står den synkroniserer. Får se om det løser seg selv Endret 18. desember 2013 av Brattus1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå