Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 690gtx som er 2 680er i 1. Kort . Jeg klarer rundt 250 khash , så du får nok noe lite du ja

Jo, men jeg har 680MX - det er mobil-utgaven av chippen. Regner med det utgjør en knekk i ytelsen.

Allikevel - 250/2-litt fratrekk for mobilversjon er jo fortsatt en 50-100KH/s. Jeg får søke litt rundt og se om det finnes tweaks som funker bra.

Edit: http://www.asteroidapp.com/litecoindb.php

wow

such data

very information

Ser ut til at jeg kan hente ut ~74KH/s med innstillingene angitt i den oversikten der. Sweet!

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Det er ikke gitt. Dette stemmer kun dersom etterspørselen øker fortere enn pengemengden.

Det er det jeg trodde jeg også, men på 4chan er det mange Dogecoin-tråder som prøver å spre valutaen ved doble andres lommebøker. De "rike" gir bort masse coins til tiggere. Hvorfor gjør de dette?

Lenke til kommentar

Det er det jeg trodde jeg også, men på 4chan er det mange Dogecoin-tråder som prøver å spre valutaen ved doble andres lommebøker. De "rike" gir bort masse coins til tiggere. Hvorfor gjør de dette?

Tanken er vel å oppnå kritisk masse i markedet. Det er ikke mye til marked hvis det er 10 stykker som sitter på en haug med Dogecoins, og 5 stykker som er villige til å betale svimlende summer for å få seg Dogecoins - selv om hver enkelt Dogecoin i dette scenariet kan være verdt masse penger er det en veldig flyktig verdi, i og med at tilbud og etterspørsel fort vil balanseres ut.

Derfor jobbes det med å få spredd Dogecoins utover på flest mulig folk nå i startfasen, slik at det blir stort nok til å være selvopprettholdende.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Hei. ny innen mining og får det ikke til selv om jeg følger malen i første post.

Har lastet ned wallet med den vil ikke synce opp mot nett?
EDIT: Begynnte å synce etter litt over 1 time og fungerere nå: DQuMCBAoK1cQtBfrNpsfFtweSAjKjpBX23 Takk for alle som bidrar :D

Og hvilken fil er det jeg skal åpne i notisblokk for å skrive inn cudaminer.exe -o stratum+tcp://POOLADDRESS:PORTNUMBER -O USERNAME.WORKER:PASSWORD ? får ikke åpnet cudaminer som en notiblokk fil kun det sorte vinduet..

Mvh. Rune :)

EDIT: Takke youtube :D

Endret av Runehk
Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke så veldig flink på dette med digitale valutaer, men andre som har har problem med å synce DogeCoin Walleten sin?
Står bare "Out of Sync" med meg

Edit:
Nå kom det endelig en melding der det står den synkroniserer. Får se om det løser seg selv :)

Endret av Brattus1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...