Bruker-280022 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Du er ikke den eneste, Henrikwl. Husker at jeg var på tanken til å begynne med mining av Bitcoin, men var dessverre for naiv og dum. Vi får krysse fingrene og håpe på rikdom!Har tjent inn nesten fem tusen doge på to dager til sammen. Er dette bra eller dårlig? Bør jeg vurdere å gi meg? Er ganske så ny når det kommer til cryptocurrency og mining generelt. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Umulig å åpne MineWithCpu... ./cgminer --scrypt -o stratum+tcp://doge.scryptpools.com:3333 -u iFire.xxxx -p xxxx Noe feil? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Introduserte en venn til Dogecoin. Vi har nå satt opp en miner på en tablet av typen ThinkPad som han uheldigvis har fått lånt av faren. Han har en khash på rundt 1.00 - 1.33 og tableten har allerede begynt å koke. I følge planen til vennen min skal tableten stå på over natten for å grave etter gull.. Hvordan gikk det? Selv med en hashrate på 1.2 får man 108 doge per dag med nåværende difficulty. Du er ikke den eneste, Henrikwl. Husker at jeg var på tanken til å begynne med mining av Bitcoin, men var dessverre for naiv og dum. Vi får krysse fingrene og håpe på rikdom! Har tjent inn nesten fem tusen doge på to dager til sammen. Er dette bra eller dårlig? Bør jeg vurdere å gi meg? Er ganske så ny når det kommer til cryptocurrency og mining generelt. Fem tusen doge er ikke noe å kimse av. Med dagens kurs tilsvarer det litt over 7 kroner, men husk at doge ikke har begynt å ta av enda. Det går rykter om at kineserne har begynt å kjøpe opp alle dogecoins under US$ 0.00024/doge i påvente av en mangedobling av prisen. Sammen med ddos-hendelsene den siste tiden, bitcoins kraftige nedgang og den enorme økningen i difficulty for doge virker det som om "the big fish" har blitt oppmerksom på potensialet i dogecoins. Når store aktører går inn i markedet på den måten har de bare ett mål å det er å sikre seg så mange doge som mulig til en lav pris for så å få prisen på doge opp. Jeg miner ihvertfall for harde livet, det er ingenting å tape å alt å vinne. Endret 17. desember 2013 av fargoth 2 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Er ganske så ny når det kommer til cryptocurrency og mining generelt. Viktigste er at det heter digging i Dogecoins. Shiba Inu er dyktige gravere, men driver ikke med gruvedrift. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 https://mega.co.nz/#!WhARFaCI!BI7S9U4SKZ2zLoXUFOs6bGBDLlhy2rn_mAKYjSLnAD0 Windows8 med ATI: --------------------------- cgminer.exe - Systemfeil --------------------------- Programmet kan ikke starte fordi OpenCL.dll mangler på datamaskinen. Prøv å installere programmet på nytt for å rette opp dette problemet. --------------------------- OK --------------------------- Windows 8 med nVidia: [Window Title] cudaminer.exe [Main Instruction] cudaminer.exe har sluttet å virke [Content] Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig. [Lukk program] Windows 2k8 server med nVidia: --------------------------- cudaminer.exe - System Error --------------------------- The program can't start because MSVCR100.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem. --------------------------- OK --------------------------- Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Hvordan gikk det? Selv med en hashrate på 1.2 får man 108 doge per dag med nåværende difficulty. Fem tusen doge er ikke noe å kimse av. Med dagens kurs tilsvarer det litt over 7 kroner, men husk at doge ikke har begynt å ta av enda. Det går rykter om at kineserne har begynt å kjøpe opp alle dogecoins under US$ 0.00024/doge i påvente av en mangedobling av prisen. Sammen med ddos-hendelsene den siste tiden, bitcoins kraftige nedgang og den enorme økningen i difficulty for doge virker det som om "the big fish" har blitt oppmerksom på potensialet i dogecoins. Når store aktører går inn i markedet på den måten har de bare ett mål å det er å sikre seg så mange doge som mulig til en lav pris for så å få prisen på doge opp. Jeg miner ihvertfall for harde livet, det er ingenting å tape å alt å vinne. Det går sakte men sikkert fremover. Tableten lever forsatt i beste velgå og han har tjent inn hele 15 doge på et døgn. Endret 18. desember 2013 av Hafti Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Faen da, jeg klarer ikke å mine. Jeg skal prøver i GUIMiner scrypt i stedet for, hva bør jeg sette innstillingene på? Jeg bruker en laptop med nVidia GT630 og Intel i7-3610QM. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har veldig liten tro på dodgecoin, men skal mine ca 5000 og håpe at de øker i verdi. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvor kjøper man denne valutaen? Har et behov for å bruke mine hardt opptjente penger på so value. Much currency. Og ikke minst wow coin. Har ingen form for *coins fra før, så må bli mot paypal eller noe sånt Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvor kjøper man denne valutaen? Har et behov for å bruke mine hardt opptjente penger på so value. Much currency. Og ikke minst wow coin. Har ingen form for *coins fra før, så må bli mot paypal eller noe sånt eBay. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har veldig liten tro på dodgecoin, men skal mine ca 5000 og håpe at de øker i verdi. such dissapoint much sad wow Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Hvor kjøper man denne valutaen? Har et behov for å bruke mine hardt opptjente penger på so value. Much currency. Og ikke minst wow coin. Har ingen form for *coins fra før, så må bli mot paypal eller noe sånt http://www.reddit.com/r/dogemarket/ Jeg selger til 10k DOGE per $10 hvis du er interessert. Endret 18. desember 2013 av moby_duck Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Noe må være feil når jeg får 12khash med en i7-3610qm? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 http://www.reddit.com/r/dogemarket/ Jeg selger til 10k DOGE per $1 hvis du er interessert. 10k doge for kun 1$ eller var det jeg som misforsto? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 http://www.reddit.com/r/dogemarket/ Jeg selger til 10k DOGE per $1 hvis du er interessert. ingen av mine 3 PC-er greier å mine, så jeg er intressert. Hvor mye har du og hvordan kjøper jeg? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Dårlig resultat med i7-3610qm. Noen tips til tweaks? Jeg skal også prøve meg med verdens verste GPU; nVidia GT630. EDIT: Jeg bruker bare 13%CPU, hvordan øke bruken? Endret 17. desember 2013 av iFire Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Dårlig resultat med i7-3610qm. Noen tips til tweaks? Jeg skal også prøve meg med verdens verste GPU; nVidia GT630. EDIT: Jeg bruker bare 13%CPU, hvordan øke bruken? Jeg har ingen erfaring med CPU mining, men denne blir alltid referert til når det er snakk om det: https://bitcointalk.org/index.php?topic=55038.0 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har ingen erfaring med CPU mining, men denne blir alltid referert til når det er snakk om det: https://bitcointalk.org/index.php?topic=55038.0 Hvordan konfigurerer jeg pool og bruker? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 EDIT EDIT det var feil blir litt mange nuller, vanskelig å holde styr på alt. 1k DOGE per $1. Beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå