Akrapovic Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg reinstallerer dogecoin-kit nå. 1 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 w2k8 server: [Window Title] C:\Users\Administrator\Desktop\guiminer\guiminer.exe [Content] C:\Users\Administrator\Desktop\guiminer\guiminer.exe The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect. Please see the application event log or use the command-line sxstrace.exe tool for more detail. [OK] [Window Title] C:\Users\Administrator\Desktop\guiminer\guiminer.exe [Content] C:\Users\Administrator\Desktop\guiminer\guiminer.exe The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect. Please see the application event log or use the command-line sxstrace.exe tool for more detail. [OK] Win8: Bruker du den versjonen av GUIminer/CGminer som det linkes til på side 1? Nyere versjoner av CGminer støtter nemlig ikke GPU og CPU-mining. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Bruker du den versjonen av GUIminer/CGminer som det linkes til på side 1? Nyere versjoner av CGminer støtter nemlig ikke GPU og CPU-mining. Hvordan skal jeg mine da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 much coin wow Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 much coin wow much answer wow Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Hvordan skal jeg mine da? Ved å bruke en eldre versjon. Jeg får ikke lastet ned fra mega for øyeblikket men jeg skal sjekke hvilken det er når jeg får det til. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Tar det lang tid før 'dashboard' hos Gentoomen blir oppdatert? Overførte nettopp doge fra gårsdagen til min wallet, men venter forsatt på dagens mining resultat. Endret 16. desember 2013 av Hafti Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Tar det lang tid før 'dashboard' hos Gentoomen blir oppdatert? Overførte nettopp doge fra gårsdagen til min wallet, men venter forsatt på dagens mining resultat. Det kan ta litt tid, spesielt om de har mye trafikk. Gentoomen har hatt problemer de siste dagene så de har nok en stor backlog de må prosessere. Det er godt mulig at din request ligger langt bak i køen. Eit: La inn en manuell payout request hos Gentoomen nå, jeg fikk mine doge med en gang. Endret 16. desember 2013 av fargoth Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Bruker du den versjonen av GUIminer/CGminer som det linkes til på side 1? Nyere versjoner av CGminer støtter nemlig ikke GPU og CPU-mining. Link? tror jeg har siste versjon GUIMiner is a graphical frontend for mining Bitcoins. It provides a convenient way to operate Bitcoin miners from a graphical interface. It supports both ATI and NVIDIA GPUs, as well as CPU mining. It supports both pooled mining and solo mining, and embeds a list of mining pools to choose from. Endret 16. desember 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Link? tror jeg har siste versjon https://mega.co.nz/#!WhARFaCI!BI7S9U4SKZ2zLoXUFOs6bGBDLlhy2rn_mAKYjSLnAD0 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Introduserte en venn til Dogecoin. Vi har nå satt opp en miner på en tablet av typen ThinkPad som han uheldigvis har fått lånt av faren. Han har en khash på rundt 1.00 - 1.33 og tableten har allerede begynt å koke. I følge planen til vennen min skal tableten stå på over natten for å grave etter gull.. Endret 17. desember 2013 av Hafti Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 The Verge la ut en artikkel om Dogecoins for noen timer siden. Siden da har verdien steget med 1000%. Dette blir svært! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Lurer på å se om jeg får invistert i et par AMD kort av noen slag, noen som vet om det er mulig å putte disse i den eksisterende maskinen min (som har intet mindre en 4 PCI-Exp. porter) å sette disse til å jobbe med mining menst Nvidia GPUen jobber med sitt slik jeg har muligheten til å spille eller gjøre lignende arbeid samtidig ? Det jeg kan forestille meg blir problemet er driver konflikt da jeg vel må ha både AMD og Nvidia drivere kjørende samtidig. Har lest en del om at det ikke skal være store problemet å gjøre det slik ,dersom du har bare AMD kort , men aldri lest noe om hvordan det vil fungere med AMD-Nvidia oppsett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Noen som vil ha mine 4.93256785 DOGE ? Førstemann til mølla for å si det sånn Lenke til kommentar
C.. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Noen som vil ha mine 4.93256785 DOGE ? Førstemann til mølla for å si det sånn Ja takk! DGMXuqPzRFTrNq6ghMKv1qcZ5Acyc4deML Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Sendt! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Siden jeg nå sitter og irriterer meg grønn over at jeg ikke fattet interesse for BitCoin for noen år tilbake, så kanskje jeg skal hive meg på Dogecoin. Sjansen for at det blir like lukrativt som BitCoin er vel omtrent som å vinne i Lotto, men skitt au. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nå har jeg også kastet med på denne snarveien til rikdom. 32 dogecoin på fem minutter. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nå har jeg også kastet med på denne snarveien til rikdom. 32 dogecoin på fem minutter. wow such wealth very money Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Har nå koblet opp bærbare maskinen min til å mine , denne miner jeg da med et nvidia 770 kort . klarte en khash på totalt på ca 400 (med begge maskinenne) Endret 17. desember 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå