Kontorstol Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg kjøpte 51k doge 4. april, og hodler fortsatt. Er spent på hvor dette ender. Flere som fortsatt sitter inne? 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Kontorstol skrev (På 19.4.2021 den 11.32): Jeg kjøpte 51k doge 4. april, og hodler fortsatt. Er spent på hvor dette ender. Flere som fortsatt sitter inne? Håper du solgte før det begynte å gå rett vest 😃 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 (endret) Hei Folkens. satt å googlet mining. Fikk lyst å teste dette etter å lest en artikkel i avisen om to unge gutter som gjør det greit med mining. Hvor i allverden begynner man? Gikk dogecoin rett vest? Jeg har sikkert ikke bra nok utstyr engang, men er villig til å kjøpe ... Noen som kan ta meg litt under vingene å vise litt vei? Endret 6. juli 2021 av Smultring77 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Smultring77 skrev (1 time siden): Hei Folkens. satt å googlet mining. Fikk lyst å teste dette etter å lest en artikkel i avisen om to unge gutter som gjør det greit med mining. Hvor i allverden begynner man? Gikk dogecoin rett vest? Jeg har sikkert ikke bra nok utstyr engang, men er villig til å kjøpe ... Noen som kan ta meg litt under vingene å vise litt vei? Du får nok mere hjelp i denne tråden Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd. - Skjermkort og TV-kort - Diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå