Brattus Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Her er oversikt over hva DOGE er verdt http://dogepay.com/Sitter vell me rundt 100k, skulle solgt når de var på topp.. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 De steg jo veldig mye på et tidspunkt, men plutselig fallt alt veldig fort og.. Samme gjore jo Bitcoin.. Det var vell i begynnelsen av 2014 eller noe? Hva var det som skjedde? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 dogecoin økte vel fordi det var popiært, ingen trengte det, men alle håpte på at det skulle være nye bitcoin. Jeg kjøpte for noen hundrelapper selv i tilfelle. Sikkert værd vesentlig mindre nå. Men det blir vel litt som å kjøpe aksjer for millioner i et kasse poteter (som har reel verdi 100kr) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Noen som fortsatt sitter på sine Doge? i takt med bitcoin har jo denne økt ganske dramatisk i verdi siste tiden. Skaffet meg rundt 2,5 millioner svært tidlig i fasen for noen tusenlapper pluss en del mining, i dag er de verdt rundt 13 000 USD, funderer på å omsider prøve selge unna det jeg har, men det spørs om jeg kanskje heller skal ha is i magen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Må leite rundt på diskene:p Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Solgte meg ut i September til fordel for bitcoin, har vel gått femgangen siden da. Tenker det er litt mer unødvendig risiko å sitte på valuta basert på old memes enn jeg trenger. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Har vel en 10tusen doge liggende. Ikke den største verdien men det er jo litt. Hadde man vært lur for 5 år siden hadde man satset på bitcoin istede for doge Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Helt klart, men når en dyppet et par tusinger i Doge å går ut med over 100 tusinger (før skatter og avgifter) er det ikke helt feil det heller. Lenke til kommentar
flinx Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Jeg hadde tilsvarende 1 bitcoin i doge på Cryptsy. Dessverre tok eieren av børsen alt han klarte av diverse valuta og stakk av. Han ble visstnok sist sett i Kina. Forøvrig gikk prisen på doge akkurat opp i helgen, så det kan være greit å selge seg ut nå hvis man fortsatt har noe igjen. Evil-Ducks 2,5 millioner er forøvrig verdt ca. 15000 USD i dag. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Sakte men sikkert, var over 4 år går Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Tradet det meste jeg hadde i Dogecoin nå inn i IOTA. Så for en se hvor d går Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 36 321,16128932 DOGE her, 1700kroner blir det vel? (etter noen konvertere jeg fant på nettet) Ikke noe å bli rik av, men betydelig mer enn jeg sprøytet inn Skulle bare sprøytet inn noen tutusner fremfor noen hundrelapper Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Pro tip: Doge har steget en god del den siste tiden. Mine 22k DOGE hadde en estimert verdi på 2700 NOK. Solgte mesteparten nå Lenke til kommentar
flinx Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hvordan konverterer dere til NOK og får inn på konto forresten? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Må dra det gjennom en exchange som tar både DOGE og f.eks Bitcoin (som er mer omsettelig til NOK). Så overføre til noe som kan veksle fra Bitcoin til euro. Så sender man euroene til en faktisk bankkonto. F.eks cryptopia.co.nz -> coinbase.com -> din egen bankkonto. Disclaimer: Jeg er cryptocurrencynewbie, det kan være det finnes en enkelt side som kan gjøre alt Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hadde 30k dogecoins på Poolerino. Det er vel tapt? :/ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 36 321,16128932 DOGE her, 1700kroner blir det vel? (etter noen konvertere jeg fant på nettet) Ikke noe å bli rik av, men betydelig mer enn jeg sprøytet inn Skulle bare sprøytet inn noen tutusner fremfor noen hundrelapper Nå har det steget ytterligere! Du kan faktisk tjene en del nå. Står tillogmed artikkel på DN.no om hvor mye valutaen har økt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) oy, ca 5000kr jo Endret 8. januar 2018 av Evelen! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 *slå hodet hardt i veggen gjentatte ganger* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå