Evil-Duck Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Så man kan skape dogecoins gratis, og få en mulig fortjeneste ut av det i form av penger? Om du ser bort fra en litt høyere strømregning og hardware tear , så ja . Lenke til kommentar
TPN Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nå er jeg ikke så veldig flink på dette med digitale valutaer, men andre som har har problem med å synce DogeCoin Walleten sin? Står bare "Out of Sync" med meg Edit: Nå kom det endelig en melding der det står den synkroniserer. Får se om det løser seg selv Nå vet jeg ikke hvor lenge siden du lastet ned QT walleten, men om det var en stund siden så er det en ny oppdatert QT versjon som ligger ute. Last den ned, kjør den så vil du sikkert få syncet den helt. Lenke til kommentar
Andreas7 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Vet ikke om noen her bruker Windows Phone aktivt, men jeg laget en app som viser bl.a. verdien til Dogecoin i USD og BTC, samt mulighet for å legge inn wallet-adresse og få vist saldoen til adressen. Her er i hvert fall en link om noen vil laste ned :-)http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/dogecoin/76bbaee8-dea0-484e-92b3-7f12bbf6a2f8 1 Lenke til kommentar
TPN Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Noen som har en del alt coins å bytte?/pm Lenke til kommentar
clink Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ja, det kunne være morsomt å ha noen bikkjepenger. Går det an å kjøpe av noen her? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvor mye er du villig til å gi? Ikke snakk om at jeg selger til markedsprisen nå ihvertfall xD 1 Lenke til kommentar
TPN Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ja, det kunne være morsomt å ha noen bikkjepenger. Går det an å kjøpe av noen her? Hva tenkte du på? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Blockchainen ble splittet en gang i løpet av natten. Det betyr at det har vært flere forskjellige lister over transaksjoner ute, og det har vært forvirring over hvilken som er korrekt. Problemet er nå løst, men det forutsetter at alle oppgraderer til dogecoin-qt versjon 1.4. Oppdateringen er OBLIGATORISK. Se http://www.reddit.com/r/dogecoin/comments/1ug958/psa_dogecoin_wallet_version_14_released_you_must/ for mer informasjon. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Blockchainen ble splittet en gang i løpet av natten. Det betyr at det har vært flere forskjellige lister over transaksjoner ute, og det har vært forvirring over hvilken som er korrekt. Problemet er nå løst, men det forutsetter at alle oppgraderer til dogecoin-qt versjon 1.4. Oppdateringen er OBLIGATORISK. Se http://www.reddit.com/r/dogecoin/comments/1ug958/psa_dogecoin_wallet_version_14_released_you_must/ for mer informasjon. Jeg har oppdatert førstepost også, håper de fleste får dette med seg og oppdaterer klientene sine fortløpende. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Ja, det kunne være morsomt å ha noen bikkjepenger. Går det an å kjøpe av noen her? Har oppdatert førstepost med info over hvor man kan kjøpe dogecoins med kredittkort. For de modige er det en gylden sjanse å investere noen kroner i doge nå, mens prisen er så lav.. Endret 6. januar 2014 av fargoth Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Noen løsning på dette? Det står i sjette avsnitt av denne: http://www.reddit.com/r/dogecoin/comments/1ug958/psa_dogecoin_wallet_version_14_released_you_must/ Jeg bare linker til andre kilder i stedet for å copy-paste fordi jeg ikke synes at noen burde ta mitt ord for at noe virker. Det er mer enn nok svindel ute og går. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Det står i sjette avsnitt av denne: http://www.reddit.com/r/dogecoin/comments/1ug958/psa_dogecoin_wallet_version_14_released_you_must/ Jeg bare linker til andre kilder i stedet for å copy-paste fordi jeg ikke synes at noen burde ta mitt ord for at noe virker. Det er mer enn nok svindel ute og går. Jeg gjorde følgende: download v1.4 goto %appdata%\Roaming\DogeCoin backup your wallet.dat delete all files in this folder (e.g. move all files to a folder, wallet.dat being the most important) Start v1.4, wait for synchronizing to finish. This takes a while. Close v1.4 In %appdata%\Roaming\DogeCoin replace the newly created wallet.dat with your old wallet.dat Start v1.4 Det fungerte fint for meg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Nesten lik feilmelding OSX, skal prøve samme over :-) Endret 7. januar 2014 av AllFather Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Hvordan går det med miningen folkens? Mindre enn 30 dager til første halvering av block reward. Det blir spennende å se hva det gjør med prisen for Dogecoin. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hvordan går det med miningen folkens? Dårlig.. Fant ut at det ikke var noe vits å mine med 42khash/s, aka 1000 PPD. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Dårlig.. Fant ut at det ikke var noe vits å mine med 42khash/s, aka 1000 PPD. Det blir jo over 20000 doge i måneden det (difficulty 500), og i disse vintermåneder går strømforbruket ut i sårt trengt varme uansett. Endret 20. januar 2014 av fargoth Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Teamdoge har ikke oppført seg i det siste! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Teamdoge har ikke oppført seg i det siste! Ikke bra! Jeg bruker dogehouse, knallbra pool. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ikke bra! Jeg bruker dogehouse, knallbra pool. https://www.suchcoins.com/ <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå