AllFather Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er jo bare meme penger, Morro Lenke til kommentar
Andreas7 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Om man bare har lyst på noen få Dogecoins (for moro skyld): http://cryptocoinfaucets.com/dogecoin-faucets/ Siden lister opp forskjellige 'faucets' - sider hvor du legger inn en Dogecoin-adresse og får gratis coins. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) lommeboka er plutselig ute av sync, hvordan kan det ha seg? EDIT; Glem det, den syncer nå Endret 28. desember 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Bruker selv doge.hashfaster.comBeste poolen uten tvil om du har litt hastighet, prøvde ut nut2pools igår og den ga ikke noe utbytte iforhold! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg vekslet mellom scryptpools.com og cryptoculture.net, men etter å ha brukt nut2pools.com en del dager nå er jeg veldig fornøyd! Den poolen anbefales! Miner folk her fremdeles doge, eller har dere beveget dere over til andre coins? Liker ikke utviklingen på btc/doge-vekslingskursen.. http://doge.yottabyte.nu Jeg stoppet, jeg fant ut at det ikke var noe vits å mine med 40khash/s (1000 doge/day). Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Har selv rundt 700 khash/s, nesten 800 med OC, men blir så varmt på rommet da Men klarer rundt 15k doge coins om dagen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Har selv rundt 700 khash/s, nesten 800 med OC, men blir så varmt på rommet da Men klarer rundt 15k doge coins om dagen Ikke verst det, over 10000 NOK i året medregnet fratrekk for strøm, forutsatt at difficulty ikke øker markant. Selv med moderat økning i difficulty vil du tjene inn kortet på relativt kort tid. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nå skal det sies at jeg ikke miner 24/7 da jeg også spiller, og skrur av pcen om natten når jeg sover Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nå har jeg har betalt inn til JustCoin, og ønsker å få dette over til Cryptsy. Hvordan gjør jeg dette?Har tradet inn i BitCoin på JustCoin, og ønsker å trade dette om til DOGE på Cryptsy, men forstår ikke helt hvordan jeg skal overføre fra den ene til andreHvor på JustCoin gjør jeg det, og hvilen adresse skal jeg bruke? Er det "Trade Key" som finnes på Cryptsy? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Nå har jeg har betalt inn til JustCoin, og ønsker å få dette over til Cryptsy. Hvordan gjør jeg dette? Har tradet inn i BitCoin på JustCoin, og ønsker å trade dette om til DOGE på Cryptsy, men forstår ikke helt hvordan jeg skal overføre fra den ene til andre Hvor på JustCoin gjør jeg det, og hvilen adresse skal jeg bruke? Er det "Trade Key" som finnes på Cryptsy? Åpne Cryptsy, gå til Balance, bla deg ned til Bitcoins og trykk "Deposit BTC". Da genererer du en BTC adresse, og denne skal du overføre BTC til fra Justcoin. Det kan ta et par timer før transaksjonen går gjennom og du får bitcoinsa på Cryptsy-accounten. Når du har BTC på Cryptsy må du gå til Trade, finne DOGE/BTC og legge inn et tilbud på "Buy DOGE with BTC". Akkurat nå er prisen 0.00000057 BTC per DOGE. Nå er riktig prisen å kjøpe, tipper vi ser en ny oppgang snart, ettersom verdien på DOGE har sunket drastisk de siste 3-4 dagene. 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hva mener dere om å bruke lokal lommebok, eller å bruke en som er på nettet?Ønsker helst å ha DOGEene mine tilgjengelig på alle PCer, siden en PC kan plutselig kræsje (og da minster jeg jo alt).Men etter å he lest saker som denne, blir jeg litt usikker.Eller oppbevarer dere bare coins på f.eks Cryptsy? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Brattus1: Lokalt. Ta backup av lommeboka ofte, gjerne automatisk. Har du den på nett har den mye lettere for å bli cracket. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvis noen trenger en plass å ta backup av lommebøkene sine kan jeg fikset det. NB: Gjelder ikke krypterte lommebøker. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Brattus1: Lokalt. Ta backup av lommeboka ofte, gjerne automatisk. Har du den på nett har den mye lettere for å bli cracket. ok, men hvordan gjør man det automatisk? Finner ingen mulighet for det? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvis noen trenger en plass å ta backup av lommebøkene sine kan jeg fikset det. NB: Gjelder ikke krypterte lommebøker. 4 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) ok, men hvordan gjør man det automatisk? Finner ingen mulighet for det? Du kan bruke et batch script, eksempelvis dette: @echo off :: variables set drive=G:\Backup set backupcmd=xcopy /s /c /d /e /h /i /r /y echo ### Backing up My Documents... %backupcmd% "%USERPROFILE%\My Documents" "%drive%\My Documents" echo ### Backing up Favorites... %backupcmd% "%USERPROFILE%\Favorites" "%drive%\Favorites" echo ### Backing up email and address book (Outlook Express)... %backupcmd% "%USERPROFILE%\Application Data\Microsoft\Address Book" "%drive%\Address Book" %backupcmd% "%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Identities" "%drive%\Outlook Express" echo ### Backing up email and contacts (MS Outlook)... %backupcmd% "%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook" "%drive%\Outlook" echo ### Backing up the Registry... if not exist "%drive%\Registry" mkdir "%drive%\Registry" if exist "%drive%\Registry\regbackup.reg" del "%drive%\Registry\regbackup.reg" regedit /e "%drive%\Registry\regbackup.reg" :: use below syntax to backup other directories... :: %backupcmd% "...source directory..." "%drive%\...destination dir..." echo Backup Complete! @pause Det limes inn i et tekstdokument, så endrer du til riktig bane slik at din wallet.dat blir kopert, og lagrer testfilen som FILNAVN.bat. Deretter er det bare å legge den til startup-mappen eller lage en egen schedule i Windows. Wallet.dat er filen som "inneholder dine dogecoins", dersom du har denne har du også tilgang til alle dine dogecoins. Den ligger normalt i en mappe kalt "DogeCoin" i C:\Users\DITTNAVN\AppData\Roaming. (En kjapp måte å finne DogeCoin mappen er å skrive %appdata% i kjør-vindet i startmenyen..) wow Endret 30. desember 2013 av fargoth Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) http://catcoins.biz/ dogecoin spin-off much ? Endret 30. desember 2013 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) For backup til minnepinne, legg bat fil på minnepinne, stapp inn i rett PC og kjør. @echo off md "%date%" xcopy /s /c /d /e /h /i /r /y "%USERPROFILE%\AppData\Roaming\DogeCoin\wallet.dat" "%date%" cls echo Backup til minnepinne utført pause Kan også brukes til å stjele Doge's om du har tilgang til en "venn"'s PC i noen sekunder. dog, potensiale for forbedringer med tanke på time. Ta bort siste pause og spar enda et sekund Endret 30. desember 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Hvordan kjøre mooncoins? EDIT: Muhahaha C:\Users\xxx\xxxxx\pooler-cpuminer-2.3.2-win64 (1)\minerd.exe --algo scrypt --threads 8 --url stratum+tcp://moondiggers.net:3333 --userpass xxx.xxx:xxx Gode gamle minerd Man bruker bare suchcoins.com-brukernavnet og passordet sitt. Endret 30. desember 2013 av iFire Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Godt nyttår til alle og enhver , måtte vi nå til månen før 2014 er over Endret 31. desember 2013 av Evil-Duck 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå