Morphinytry Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg sitter og lurer på om jeg skal voltmodde kortet mitt, men lurer på om det finnes noen appz som gjør samme nytten? Noen som evt vet om en eller annen side med en god guide til vmodding av core og minne Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg sitter og lurer på om jeg skal voltmodde kortet mitt, men lurer på om det finnes noen appz som gjør samme nytten? Hva er "appz"? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei.. ingen programmer som gjør samme nytten. Lenke til kommentar
Morphinytry Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 appz=applikasjoner(programmer) gidder ikke å skrive hele Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 appz=applikasjoner(programmer) gidder ikke å skrive hele Du er en sånn en som sulter ihjel foran kjøleskapet, altså. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 appz=applikasjoner(programmer) gidder ikke å skrive hele Du er en sånn en som sulter ihjel foran kjøleskapet, altså. Apps = applikasjoner Appz = Warez applikasjoner = Apps = lovlige programmer Appz = Ulovlig Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 appz=applikasjoner(programmer) gidder ikke å skrive hele Du er en sånn en som sulter ihjel foran kjøleskapet, altså. Apps = applikasjoner Appz = Warez applikasjoner = Apps = lovlige programmer Appz = Ulovlig Må si man virkelig tar den ut om man bruker ulovlig programvare til å klokke skjermkortet. Hehe. Lenke til kommentar
Morphinytry Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 må si at jeg ikke ser på noen appz som lovlige eller ulovlige....... Alt er lov... bare man betaler for det' Så jeg pleier å si at: APPZ=APPS=APPLIKASJONER=PROGRAMMER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå