Papirstopp Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Heisann. Har hatt treningslogg her tidligere men det dabbet av etterhvert. Tenkte å innføre treningslogg her igjen for å motivere meg selv men også kunne få litt innvendinger fra dere samt kanskje dele litt erfaring fra min trening. Har trent ganske lenge nå mer eller mindre seriøs. Til tider veldig seriøst og had perioder hvor jeg ikke har vært så seriøs. Kan forøvrig dele litt info om meg, jeg er 19 år, er for tiden i førstegangstjenesten og trener i hovedsak for å kunne fortsette en eventuell millitær karriere men samt av helsemessige årsaker og det å kunne se sån noegenlunde bra ut. Jeg har delt treningen min opp i tre deler, kondisjon, olympisk løft (eksplosiv styrke) og konvensjonell styrketrening. Samt kommer den treninga jeg har i tjenestetid, men det får jeg som regel kombinert med "egentrening". Jeg forteller mer om treningsmetode etc etterhvert som jeg begynner å loggføre treningsøkter. Stats: 178cm 78kg Clean and jerk: 95kg Snatch: 60kg (fortsatt mye teknikktrening) Benkpress: 115kg Knebøy: 150kg (har greid mer men det er nå.) Markløft: 170kg Chins: 12-16 Push-ups:50+ går mest på vilje. 3km: 13:30 (MÅ FORBEDRES DRASTISK.) 1mila: 50 min 1,5 mila: 1t20 min Som dere ser er det løpinga mi og kondisjonen je har mest å hente på. Blir mye løping og skigåing igjennom vinterern for og forbedre generell kondisjon men da også spessielt 3km som er typisk opptakskravstest. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Morsomt! Denne skal jeg følge med på. Pass på så du ikke sliter deg helt ut Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Kult med vektløfting, følger med her. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Mandag: 1,5time fotball Clean: 60kgx5, 60kgx5, 70kgx4, 75kgx3, 90 kgx1, 95kgx1 Jerk fra rack: 60kgx5x2, 70kgx4, 75kgx3 Chins/muscelups 3mu, 10chindx3 Samt lett manual trening for skuldre. Tirsdag: 4-5 timer marsjing med oppakning og pulk på ski. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå