Gjest medlem-316240 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg trenger ett videoredigeringsprogram som funker bra til spill, samtidig som jeg trenger ett redigeringsboks, som Elgato Game capture. Noen anbefalinger? Skal bruke det til youtube.... Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Skal du ta opp spilløkter fra PC eller konsoll? Jeg kan anbefale Sony Vegas. Bruker det selv og er veldig fornøyd. Et videoredigeringsprogram som er både enkelt å lære og bruke. Eneste minuset er vel at det koster et "par kroner", med mindre du laster ned en gratis trial fra hjemmesiden deres eller piratversjon fra bukta. Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Skal prøve det ut Endret 17. desember 2013 av medlem-316240 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Skal du ta opp spilløkter fra PC eller konsoll? Jeg kan anbefale Sony Vegas. Bruker det selv og er veldig fornøyd. Et videoredigeringsprogram som er både enkelt å lære og bruke. Eneste minuset er vel at det koster et "par kroner", med mindre du laster ned en gratis trial fra hjemmesiden deres eller piratversjon fra bukta. En liten bump. Men er det denne du bruker? Et "par kroner" var veldig forsiktig sagt vil jeg si hehe. Jeg ser også etter et videoredigeringsprogram. (merkelig, trodde jeg hadde linket til programmet sin side) Endret 7. januar 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 En liten bump. Men er det denne du bruker? Et "par kroner" var veldig forsiktig sagt vil jeg si hehe. Jeg ser også etter et videoredigeringsprogram. Et veldig forsiktig ja fra meg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Et veldig forsiktig ja fra meg. Hehe men synes du programmet er verd det? Jeg har lastet ned noen par trial av Corel VideoStudio Pro X6 (likte det og var enkelt nok men ikke helt det jeg var ute etter, men programmet er veldig billig) Adobe Premier Elements 12 (som det er 30% rabatt på, litt usikker på om jeg liker det programmet) Skal nå prøve Sony Vegas Pro 12. Endret 7. januar 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hehe men synes du programmet er verd det? Jeg har lastet ned noen par trial av Corel VideoStudio Pro X6 (likte det og var enkelt nok men ikke helt det jeg var ute etter, men programmet er veldig billig) Adobe Premier Elements 12 (som det er 30% rabatt på, litt usikker på om jeg liker det programmet) Skal nå prøve Sony Vegas Pro 12. Null erfaring med Adobe Premier Elements 12, men brukte Corel VideoStudio i en periode for et par år tilbake. I mine øyne er programmet verdt det. Men såklart, smak og behag. Liste over filmer og TV-serier som har blitt redigert i Sony Vegas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå