Tullballj Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Noen som har erfaring med privatleie av bil? Jeg vurderer å kjøpe meg en elbil type nissan leaf, golf eller bmw når de kommer. Lurer derfor på å selge min nyere golf 4 motion og kjøpe en elbil. Jeg trenger imidlertid en bil utenom med lengre rekkevidde og da tenkte jeg på å kanskje lease en bil. Så at automedia hadde tilsynelatende gunstige priser mot at du kjører rundt med reklame. Noen som har erfaring med automedia eller privatleie generelt? Er det mer økonomisk å beholde golfen min også kjøpe en pent brukt leaf i stedet ned mot 160000kr - i stedet for å kjøpe en ny til 260000? Golfen min har også en listepris på mellom 240 og 260000 brukt. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 En fyr jeg kjenner har hatt seriøse problemer med å få hevet kjøpet på en bil som var full av feil. Den var leaset gjennom Santander. Visstnok en juridisk nøtt.En annen ting er at du fort får nokså grove trekk for striper/småskader, så om du er en som ikke steller bilen 100% kan det fort bli dyrt når den skal leveres tilbake. Sånn bortsett fra dette vet jeg og om flere i min omgangskrets som har leaset over flere år, og med flere biler, og vært fornøyd.:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå