Qreed Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 hei fant denne tråden mest relevant så poster her. Jeg har gjort Root på mitt nettbratt SM-600p WIFI edition. Har vert SUPER FORNØYD etter alle aplikasjonene jeg har tilgang på etter denne MEGA STORE forbedringen. problemet er det at skjermen ikke lenger skrur seg på jeg vet ikke om det er kabler løst inni produktet eller om den invendige skjermen har blit knust etter et mindre fall fra soffan. problemet er at jeg vet ikke om jeg kan prøve å sende det som garanti sak etter som det er Rooted og skjermen fungerrer ikke så jeg får jo ikke så enkelt diagnosert det. ( har en micro usb til HDMI som jeg har fåt skjermbildet på tv'n så Note 2014 edition fungerrer ) det er bare aner ikke hvordan jeg skal un-roote nettbrettet har let lit rundt på Syberspace ( internet ) men finner ikke noe enderlig løning. Noen som har et rooted produkt eller har erfaring på dette som kan svaret på Tar Elkjop\Lefdal\Expert imot produkter som er rooted og reparerer Hard Ware ( KNUST SKJERM\Dorlig koblingav skjerm kabel ) feil etter som det ikke er systemet som har krasja. har ståt å tat en fleksnes ( banke på nettbrette å se om koblinger treffer kontaktene igjen ) uten hell kan jeg un Roote nettbrettet på en trygg måte uten å benytte LCD-skjermen Burde jeg bare følger rama 1000 tipset [ kaste dritten i gulvet å sette det på forsikringa ] <---- Det enkleste er ofte det beste Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det løsner jo ingen kabler i nettbrettet som følge av rooting. Hvis det så er noen løse kabler eller knust skjerm etter fall i bakken, er dette noe som ikke dekkes av garanti uavhengig om brettet er rootet eller ikke. Har du forsikring på produktet, bør dette dekkes uten at du kaster det i gulvet. Å kaste det i gulvet er for øvrig en fryktelig dårlig idé. Jeg skjemmes over at det er så mange som synes det er greit å være uærlig! Er det ingen som har samvittighet lenger? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Noen god grunn til å velge den nye Tab S over denne? S Pen er et godt salgstriks. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Prøver å spørre litt igjen her jeg.. Dette nettbrettet, er det helt gått ut på dato"? Finner det ingen steder. Verken på komplett.no eller prisjakt.no. Edit: Fant den på prisjakt, men de brukte ikke 2014 i beskrivelsen. Ikke verdt å satse på lengre? Endret 11. desember 2014 av Bone Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Mitt note 2014 4g er daglig i bruk OG fungerer supert ennå! Er vel et av mine toppkjøp når det gjelder tekniske ting. Får vel ikke android M skulle man tro, så spørs om det blir custom rom på meg etterhvert. Noen andre som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Noen som har sett om Samsung har planer om en ny utgave? Begynner å bli lenge siden 2013.. Savner bedre kamera, nfc støtte og at den blir lettere i vekt samt hurtigere å lade.... Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Da ramla lollipop 5.1.1 inn på tabben, det var på tide.. I underkant av en giga i størrelse, og den oppdateringen som har tatt lengst tid... Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Er det bare jeg som hater at appene i oppgavebehandlinga presenteres vertikalt og ikke horisontalt? Noe var bedre før... sukk.. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Er det flere enn meg som opplever at Opera omtrent ikke gjør annet enn å krasje den siste tiden? Hadde det ikke vært for at de har den beste bokmerkefunksjonaliteten så hadde jeg skifta for lenge siden. Satans app!!! Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Plutselig så begynte den å nekte å "tenne" skjermen igjen etter hvilemodus. Et søkeord på Google gav treff på det samme. Løsningen som ble foreslått var å nappe ut kabel til lcd og koble til igjen. Dette prøvde jeg, og det fungerte. Var ikke mange tastetrykk unna å bestille meg s2 tablet, så det tipset sparte meg for mange tusen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå