Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1 wifi+4G 2014 edition

Rockeren

Anbefalte innlegg

hei fant denne tråden mest relevant så poster her.

Jeg har gjort Root på mitt nettbratt SM-600p WIFI edition. Har vert SUPER FORNØYD etter alle aplikasjonene jeg har tilgang på etter denne MEGA STORE forbedringen. problemet er det at skjermen ikke lenger skrur seg på jeg vet ikke om det er kabler løst inni produktet eller om den invendige skjermen har blit knust etter et mindre fall fra soffan.

problemet er at jeg vet ikke om jeg kan prøve å sende det som garanti sak etter som det er Rooted og skjermen fungerrer ikke så jeg får jo ikke så enkelt diagnosert det. ( har en micro usb til HDMI som jeg har fåt skjermbildet på tv'n så Note 2014 edition fungerrer ) det er bare aner ikke hvordan jeg skal un-roote nettbrettet har let lit rundt på Syberspace ( internet ) men finner ikke noe enderlig løning.

Noen som har et rooted produkt eller har erfaring på dette som kan svaret på

Tar Elkjop\Lefdal\Expert imot produkter som er rooted og reparerer Hard Ware ( KNUST SKJERM\Dorlig koblingav skjerm kabel ) feil etter som det ikke er systemet som har krasja. har ståt å tat en fleksnes ( banke på nettbrette å se om koblinger treffer kontaktene igjen ) uten hell

kan jeg un Roote nettbrettet på en trygg måte uten å benytte LCD-skjermen

Burde jeg bare følger rama 1000 tipset [ kaste dritten i gulvet å sette det på forsikringa ] <---- Det enkleste er ofte det beste :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det løsner jo ingen kabler i nettbrettet som følge av rooting. Hvis det så er noen løse kabler eller knust skjerm etter fall i bakken, er dette noe som ikke dekkes av garanti uavhengig om brettet er rootet eller ikke. Har du forsikring på produktet, bør dette dekkes uten at du kaster det i gulvet. Å kaste det i gulvet er for øvrig en fryktelig dårlig idé. Jeg skjemmes over at det er så mange som synes det er greit å være uærlig! Er det ingen som har samvittighet lenger?

Lenke til kommentar

Prøver å spørre litt igjen her jeg..

Dette nettbrettet, er det helt gått ut på dato"? Finner det ingen steder. Verken på komplett.no eller prisjakt.no.

Edit: Fant den på prisjakt, men de brukte ikke 2014 i beskrivelsen.

Ikke verdt å satse på lengre?

Endret av Bone
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Plutselig så begynte den å nekte å "tenne" skjermen igjen etter hvilemodus. Et søkeord på Google gav treff på det samme. Løsningen som ble foreslått var å nappe ut kabel til lcd og koble til igjen. Dette prøvde jeg, og det fungerte. Var ikke mange tastetrykk unna å bestille meg s2 tablet, så det tipset sparte meg for mange tusen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...