Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1 wifi+4G 2014 edition

Rockeren

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå gått til innkjøp av dette nettbrettet og er storfornøyd. Kjempebra skjerm, raskt og enkelt. Og S-pen er bare helt fantastisk. Jeg tenkte dette kunne bli en tråd med tips/triks/spørsmål og erfaringer for oss med dette brettet. Finnes også i kun wifi versjon.

Noen flere her med dette brettet? Har hatt det siden tirsdag så har ennå mye å lære her før jeg får utnyttet det 100% :)

Vil gjerne høre andres erfaringer også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt dette brettet siden slutten av oktober. Jeg er kjempefornøyd. Jeg bruker pennen mye til "vanlig" bruk også. Greit å slippe å bruke de litt for store labbene mine på skjermen. Pennen er genial til tegning, jeg er ikke akkurat kunstnerisk av meg men noen tekniske skisser har det da blitt.

Skjermen er imponerende og brettet er svært raskt. Det eneste jeg har å klage på er at Chrome typisk krasjer engang per ladesyklus.

Lenke til kommentar

Synes book cover er alt for dyrt her i Norge, 499kr hos MPX hvor jeg kjøpte nettbrettet. Kjøpte derfor et rimelig cover på eBay, har en mistanke om at dette er en god kopi av originalen (har ikke sett originalt cover) . Prisen er ca 90kr inkludert frakt.

http://www.ebay.com/itm/331059590297?var=540261532669&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Har nøyaktig tilpasning til brettet og virker til å ha grei kvalitet. Vekker automatisk opp brettet når coveret åpnes og slår av skjermen når det lukkes. Jeg mottok coveret etter ca 10 dager.

Endret av Scuirus
Lenke til kommentar

Veldig fornøyd jeg også, bruker mye pennen for å slippe å kladde til skjermen så veldig.. :)

Tenkte å kjøpe meg et cover/case med tastatur, kjekkere når man sitter og skal skrive en del.

Håndskriftgjenkjenningen er jo fantastisk, jeg er rett og slett imponert..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kjøpte meg wifi 16GB-utgaven i dag, og er strålende fornøyd, men jeg får ikke sett klipp på YouTube selv om jeg har installert flash player. Hva gjør jeg feil?

Saken er at de nye Samsung enheter etter Note 3 ikke støtter add-ons lenger. Så for at du skal kunne bruke flash må du laste ned en annen nettleser. Som feks Dolphin Browser.

Ellers kan jo du åpne YouTube appsen hvis ikke den allerede er installert.

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til at dette brettet (2014 edition) koster 4990,- (WIFI + 4G) ifølge Prisjakt.no, mens på telenor.no har de "ryddesalg" der man får brettet for 990,- mot å binde seg 12 mnd med Mobilt Bredbånd S (199,- mnd)?

Totalpris 3378,- og da får man 12 måneder med 5BG (10GB ut juli) i måneden i tillegg til nettbrettet.

Jeg leverte tilbake WIFI-utgaven jeg hadde kjøpt for 3990, og bestilte hos Telenor i stedet. Nå 2 dager etter sitter jeg med en "bedre" utgave av brettet, hvor jeg kan bruke nettet overalt, og mesteparten av prisen gir Telenor meg som "rentefritt" lån.

Endret av Brulejus
Lenke til kommentar

Hehe, ja. Men at produkt + abonnement skulle være såpass mye billigere totalt, enn kun produktet synes jeg var litt rart. Når de i tillegg kaller det for "ryddesalg" begynner jeg jo nesten å lure på om produktet er f.eks. "utdatert" allerede (at det er rett før det kommer et skikkelig prisdropp, men Telenor ønsker å få ut lageret sitt før det skjer "overalt").

Endret av Brulejus
Lenke til kommentar

Hehe, ja. Men at produkt + abonnement skulle være såpass mye billigere totalt, enn kun produktet synes jeg var litt rart. Når de i tillegg kaller det for "ryddesalg" begynner jeg jo nesten å lure på om produktet er f.eks. "utdatert" allerede (at det er rett før det kommer et skikkelig prisdropp, men Telenor ønsker å få ut lageret sitt før det skjer "overalt").

Ja det var rart det der, men jeg så over det og det står:

• Totalpris 12 mnd. med abonnement. 3378.-
  • Avtaletid:12mnd

12mnd x 199kr + 990kr = 3378kr

Kan noe ikke å se tull med dette, så eg kjøpte det pike med eg og!

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

Ja det var rart det der, men jeg så over det og det står:

• Totalpris 12 mnd. med abonnement. 3378.-
  • Avtaletid:12mnd

12mnd x 199kr + 990kr = 3378kr

Kan noe ikke å se tull med dette, så eg kjøpte det pike med eg og!

Det koster bare 1400 kr å bryte abonnementet, så dersom du ikke har behov for abonnement på mobilt bredbånd blir regnestykket enda bedre.

1400 kr + 990 kr = 2390 kr.

Særlige vilkår om fast avtaleperiode (bindingsavtale)

Fast avtaleperiode innebærer at avtalen mellom Telenor og kunden har en avtalt varighet fra avtaleinngåelsen (avtaleperioden) på 12 måneder. Ved terminering av avtalen før utløpet av avtaleperioden skal kunden betale tilbake fordelen kunden har mottatt (oppsigelsesgebyr). Gebyret er kr 1400 og beløpet reduseres med 110 kr hver måned. Innkreving av gebyr utløses ved at kunden sier opp i avtaleperioden eller at kunden overdrar abonnementet til ny eier.

Har kjøpt det selv. Var for godt tilbud til å la være.

Endret av eddott
Lenke til kommentar

Særlige vilkår om fast avtaleperiode (bindingsavtale)

Fast avtaleperiode innebærer at avtalen mellom Telenor og kunden har en avtalt varighet fra avtaleinngåelsen (avtaleperioden) på 12 måneder. Ved terminering av avtalen før utløpet av avtaleperioden skal kunden betale tilbake fordelen kunden har mottatt (oppsigelsesgebyr). Gebyret er kr 1400 og beløpet reduseres med 110 kr hver måned. Innkreving av gebyr utløses ved at kunden sier opp i avtaleperioden eller at kunden overdrar abonnementet til ny eier.

Har kjøpt det selv. Var for godt tilbud til å la være.

Hvor fant du det? Antar at det må være rett før du bekreftet kjøpet, for jeg kan ikke finne noe som helst avtaledokumenter verken på mail eller mine sider.

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til at dette brettet (2014 edition) koster 4990,- (WIFI + 4G) ifølge Prisjakt.no, mens på telenor.no har de "ryddesalg" der man får brettet for 990,- mot å binde seg 12 mnd med Mobilt Bredbånd S (199,- mnd)?

Totalpris 3378,- og da får man 12 måneder med 5BG (10GB ut juli) i måneden i tillegg til nettbrettet.

Jeg leverte tilbake WIFI-utgaven jeg hadde kjøpt for 3990, og bestilte hos Telenor i stedet. Nå 2 dager etter sitter jeg med en "bedre" utgave av brettet, hvor jeg kan bruke nettet overalt, og mesteparten av prisen gir Telenor meg som "rentefritt" lån.

fy flate! for et utrolig tilbud!!!! bestilte med engang, men lurte på om noen visste hvordan det er med angreretten? har jeg fortsatt 14 dagers angrerett selv om jeg kjøper med abonnement?

Edit: ser at lager status er ukjent... får vel bare håpe at de får inn flere, at jeg ikke ble så hypet for ingen grunn..

Endret av Aincrad
Lenke til kommentar

Hvor fant du det? Antar at det må være rett før du bekreftet kjøpet, for jeg kan ikke finne noe som helst avtaledokumenter verken på mail eller mine sider.

Står i avtalevilkårene du må bekrefte før du sender bestillingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...