JegFungererIkke Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hei! Jeg er på utkikk etter en gave til kjæresten min, jeg har noe i tankene men jeg finner ikke det jeg leter etter. Normaltvis ville jo jeg kjøpt dette for lenge siden, men vi var egentlig enig om å ikke kjøpe gaver til hverandre. Da jeg fant ut hun hadde kjøpt til meg må selvfølgelig jeg kjøpe til henne. Jeg tenkte på et armbånd med magneter eller som man på en måte skrur sammen slik det holdes fast, er det noen som har sett de på en norsk side jeg kan bestille de på slik de ankommer før jul? Andre gavetips på gaver til 750 kr eller litt mindre er også satt pris på! Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det vil hun sikkert ha, da blir hun sikkert glad. Etter slik jeg har forstått, så liker jenter flest alt som har med armbånd og smykker å gjøre. Kanskje legge ved et par bilder og noen fine ord om kjæresten din?Andre gavetips: Parfyme, blomster, øredobber, teddybjørn eller en god film eller bok å lese? Det komer vel ann på person til person og hva hun liker og hvilken hobbyer hun har. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå