code Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Sitter litt fast her. Mine Denon AH-D1100 har begynt å knekke flere steder, og har plan om å levere disse tilbake da de ikke er veldig gamle. Har vært storfornøyd med selve lyden/bassen/soundstage men byggekvalitet var aldri noe som man kunne skryte av. Jeg bruker hovedsaklig hodetelefonene mine til spilling og musikk. Jeg hører mest på klassisk musikk, eller annet rolig instrument spilling, som piano. Spillene jeg spiller trenger mest "fun" lyd, hvor soundstage ikke er det aller viktigste, men av en eller annen grunn syntes jeg det er viktig. Så vil helst ha litt soundstage. Men viktigste til spillet er at lyden er "fun". Tingen er at jeg mest sannsynlig får tilgodelapp i butikken, og er derfor knyttet til å kjøpe mitt neste set hodetelefoner der også. Hva jeg har å velge mellom ser ut til å være: (Mulig å gå inn på hifiklubben.no å se hva de har, tilfelle jeg glemmer noen) Denon AH-D1100AIAIAI TMA-1 StudioAIAIAI TMA-1 Studio Young GuruNAD Viso HP50Marsjall MonitorB&W P3B&W P5 Blir til at jeg mest sannsynlig må kjøpe nytt på Hifi-klubben. Alle tips blir verdsatt. Edit: Har veileder eller admin mulighet til å endre trådnavn til: "Nye hodetelefoner til musikk og spill." Endret 15. desember 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Beyerdynamic dt770 er god. Lenke til kommentar
code Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Endte med at jeg kjøpte NAD Viso HP50 etter at jeg leste masse reviewer om det.Kostet 2000kr, og så langt virker det bra. Men trenger mere testing. Beyerdynamic dt770 er god. Det vet jeg, men er ikke på listen. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Endte med at jeg kjøpte NAD Viso HP50 etter at jeg leste masse reviewer om det. Kostet 2000kr, og så langt virker det bra. Men trenger mere testing. Det vet jeg, men er ikke på listen. Greit nok det, men jeg tror du kommer til å elske den. Den har god lydscene, og er fun. Lenke til kommentar
code Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Greit nok det, men jeg tror du kommer til å elske den. Den har god lydscene, og er fun. Har brukt og prøvd det. Syntes det er bra hodetelefoner, og vet de er populære. Men syntes de egentlig ikke er "fun" nok. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Har brukt og prøvd det. Syntes det er bra hodetelefoner, og vet de er populære. Men syntes de egentlig ikke er "fun" nok. Har du prøvd Mad Dogs? Lenke til kommentar
code Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Har du prøvd Mad Dogs? Nei, kan faktisk ikke huske å hørt så mye om dem heller. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Nei, kan faktisk ikke huske å hørt så mye om dem heller. Les litt mer om de på Head-Fi. De er ganske populære der. Endret 16. desember 2013 av iFire Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Han har jo allerede kjøpt NAD Viso HP50, som absolutt ikke er noen dårlige hodetelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå