Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Browser og noen andre programmer FRYSER maskinen.

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt en maskin på komplett som jeg har bygget selv. Alt fungerer bra bortsett fra at det hender at browseren fryser hele maskinen i opimot 1min. Har testet å tømme cache o.l. Det er litt ulikt i forskjellige browsere.

I mozilla firefox kommer det ingen statusmelding neders, men browseren bare slutter å svare (not responding) og fryser systemet. Da systemet svarer igjen så fungerer browser og alt som normalt.

I Chrome kommer beskjeden waiting for cache nederst i nettleseren og det samme skjer som i firefox.

Har oppdatert skjermkort drivere og fulgt diverse råd på andre forum, men ingen har et direkte svar på dette problemet. Komplett hevder det kan være et hardware problem, men hvor i såfall kan de ikke svare på.

Maskinen fungerer bra til alt annet og mellom disse freezes har jeg det veldig morro.

Specc på maskinen:

Dette er speccs som står på maskinen nå, men jeg har et Radeon HD7900 3gb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et tips kan være at du går inn på kontrollpanel og sjekker etter ytelser. Se om du har system eller programmer som favoritt. Jeg ville satse på å sette den opp til max på system.

Det er jo ikke sikkert at det nytter, men prøv. Ser ut som du har en "flaskehals" en eller annen plass, en liten bug. Hvilket OS kjører du?

BmOnline

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...