007JamesBond Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hei. Jeg har kommet over noe som heter Goophone, som mange faktisk skryter veldig av. Den koster rundt 900kr på det billigste og går helt opp til rundt 2000 kr. Jeg vil gjerne kjøpe en slik en, men er det trygt og er den holdbar? Får du med kinesisk lader, hvordan får du ladet i Norge, må du lade via PC? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg vil ikke anbefale å kjøpe knock-off telefoner. Ikke fordi de er knock-offs, men fordi de ofte skjuler skitne triks, kan være direkte farlige i bruk og pleier ikke å være CE-godkjent eller ha ekte IMEI. 1 Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Hvis det er noen som har solgt mellom 3 tusen og 10 tusen mobiler da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 sikkert både trygg og holdbar, blir vel neppe noe mindre avlyttet og spionert på enn andre telefoner. men det er en android tlf som du får tusen stk på per iphone. men hvis det kun er formen og utseende som er viktig for deg fremfor innholdet av HW og OS så er det bare å kjøpe. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Det ser jo ut som en iPhone både utenpå og programmene. Noen er på kinesisk da, men du kan laste ned andre apper fra Android butikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 ergo det er det utvendige utseende som er viktig for deg, da er det bare å kjøpe i vei Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Anbefaler deg å holde deg lang unna sånne type mobiler. Jeg kan garantere etter litt bruk kommer du til å være skuffet over kvaliteten på telefonen. Den går tregt, dårlig bilde, dårlig lyd, henger seg, problemer med nettkobling, oppfører seg merkelig etc. Merk mine ord. Ja, jeg vet iPhone 5s kan være litt dyr. Men da ville jeg nok heller kjøpt en litt rimeligere android telefon fra en av de andre store mobilprpdusentene, så får du veldig mye til en lavere pris. Så mitt tips er, hold deg langt unna "billig" lavpris Kina modeller. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Har allerede original iPhone 4, men vil ha 5/5s. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Virker litt som du gjør dette for å få "status" fordi du har en fet mobil til 5000kr. Men når du tar den fram kommer jo alle til å se at det er en billig kopi.. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er en Android-telefon, ikke iOS. Den har et dårligere display: 854x480 mot originalens 1136x640. Dårligere prosessor, dårligere kamera, ikke fingeravtrykkssensor, ikke frontkamera. Så hvis du vil ha en 5s så er dette ikke telefonen, selv om den ser slik ut på avstand. Geir Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Har sett litt rundt på dhgate, men det ser jo ikke ut som noen har logo? Når jeg ser på reviews på youtube, så har de logo? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har allerede original iPhone 4, men vil ha 5/5s. Hvis du har 4 fra før, hva er de vitsen med å ha en 5s da? Har du i det hele tatt bruk for dette? Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Det er vel samme, men er det noen som vet om det er sensurert bort logo eller hva som skjer? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hei. Jeg har kommet over noe som heter Goophone, som mange faktisk skryter veldig av. Den koster rundt 900kr på det billigste og går helt opp til rundt 2000 kr. Jeg vil gjerne kjøpe en slik en, men er det trygt og er den holdbar? Får du med kinesisk lader, hvordan får du ladet i Norge, må du lade via PC? hørest ut som noe f****** møkk Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er vel samme, men er det noen som vet om det er sensurert bort logo eller hva som skjer? Apple logoen er ikke på. Kan godt være noe lignende eller en annen frukt, men original logoen "tørr" selv ingen kinaprodusenter å sette på. Da vet de det blir bråk. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er vel samme, men er det noen som vet om det er sensurert bort logo eller hva som skjer? Behold i phone 4 du også tror jeg at du kan glemme denne telefonen som jeg selv også er meget skeptisk til. Er det noe galt med telefonen din så kjøp en samsung eller en brukt i phone. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal ha en dritt telefon som ligner på en i phone. Ser egentlig ut som om du kun vil ha status ved å ha denne telefonen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er vel samme, men er det noen som vet om det er sensurert bort logo eller hva som skjer? Folk som kjøper kopier av merkevarer vil av åpenbare grunner ikke at det skal stå "OBS! KOPI"på telefonen eller vesken eller hva de nå har kjøpt. Så slike telefoner leveres gjerne med blanke deksler så det ikke skal være så åpenbart at de er falske. Geir Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ikke kjøp den. Du har jo iPhone 4. Mye bedre den sikkert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå