Gå til innhold

Lurt å kjøpe iPhone 5s kopi?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har kommet over noe som heter Goophone, som mange faktisk skryter veldig av. Den koster rundt 900kr på det billigste og går helt opp til rundt 2000 kr. Jeg vil gjerne kjøpe en slik en, men er det trygt og er den holdbar?

Får du med kinesisk lader, hvordan får du ladet i Norge, må du lade via PC?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

sikkert både trygg og holdbar, blir vel neppe noe mindre avlyttet og spionert på enn andre telefoner. men det er en android tlf som du får tusen stk på per iphone. men hvis det kun er formen og utseende som er viktig for deg fremfor innholdet av HW og OS så er det bare å kjøpe.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å holde deg lang unna sånne type mobiler. Jeg kan garantere etter litt bruk kommer du til å være skuffet over kvaliteten på telefonen. Den går tregt, dårlig bilde, dårlig lyd, henger seg, problemer med nettkobling, oppfører seg merkelig etc. Merk mine ord.

Ja, jeg vet iPhone 5s kan være litt dyr. Men da ville jeg nok heller kjøpt en litt rimeligere android telefon fra en av de andre store mobilprpdusentene, så får du veldig mye til en lavere pris.

Så mitt tips er, hold deg langt unna "billig" lavpris Kina modeller.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har kommet over noe som heter Goophone, som mange faktisk skryter veldig av. Den koster rundt 900kr på det billigste og går helt opp til rundt 2000 kr. Jeg vil gjerne kjøpe en slik en, men er det trygt og er den holdbar?

Får du med kinesisk lader, hvordan får du ladet i Norge, må du lade via PC?

hørest ut som noe f****** møkk

Lenke til kommentar

Det er vel samme, men er det noen som vet om det er sensurert bort logo eller hva som skjer?

Behold i phone 4 du også tror jeg at du kan glemme denne telefonen som jeg selv også er meget skeptisk til. Er det noe galt med telefonen din så kjøp en samsung eller en brukt i phone. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal ha en dritt telefon som ligner på en i phone. Ser egentlig ut som om du kun vil ha status ved å ha denne telefonen.

Lenke til kommentar

Det er vel samme, men er det noen som vet om det er sensurert bort logo eller hva som skjer?

Folk som kjøper kopier av merkevarer vil av åpenbare grunner ikke at det skal stå "OBS! KOPI"på telefonen eller vesken eller hva de nå har kjøpt. Så slike telefoner leveres gjerne med blanke deksler så det ikke skal være så åpenbart at de er falske.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...