hodepinaflott Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 jeg bryr meg ikke noe om strl. men kan jo også si at jeg er heldig med min partner, vellutstyrt! men det viktigste for meg er teknikken/hvordan han bruker den Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Endret 2. januar 2014 av Zarac Lenke til kommentar
cathastrophe Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg har aldri målt peniser og er elendig på øyemål, så vet ikke hva som er normalt/ikke og har heller ikke fått sammenliknet ulike partnere med hverandre. Men mine erfaringer så langt er: 1. Av rundt 10 partnere har jeg aldri opplevd å møte på noen hvor størrelsen (enten for stor eller for liten) har vært noe problem. De gangene jeg har hatt "dårlig sex" har det vært mer fordi kjemi/kommunikasjon mellom oss ikke føltes riktig. 2. Stor er et pluss, men absolutt ikke det viktigste for meg (se punkt 1). Såå, der var den brutale sannheten fra min side. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Stor er bra, men holder han ikke ut lengre enn ti sekunder er det like lite givende som en mikropenis. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) For stor blir et problem for meg, men det er ikke noe feil med en liten penis heller. Det blir bare et helt annerledes samleie. Endret 2. januar 2014 av Freidig Lenke til kommentar
Pimkie52 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kommer helt ann på hva som regnes som en liten en, litt under gjenomsnittet legger man ikke merke til, men hadde nok ikke jublet over en ostepop... Som skrevet tidligere, det som teller er hvordan han bruker den Lenke til kommentar
Pimkie52 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 rofl Haha, er jo noen som er så små at de ligner!! eller kanskje det bare er jeg som har vært veldig uheldig... 1 Lenke til kommentar
lekesoldaten Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Kommer helt ann på hva som regnes som en liten en, litt under gjenomsnittet legger man ikke merke til, men hadde nok ikke jublet over en ostepop... Som skrevet tidligere, det som teller er hvordan han bruker den Selvsagt er det hvordan man bruker den, men gitt at du har to peniser med lik ytelse; ville du valgt en på 15cm eller 18cm? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 10 cm og tykk - 20 cm og tynn Ei sa til meg at hun klart ville valgt den tykke, så lengden er i hvert fall ikke alt Lenke til kommentar
Pimkie52 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Selvsagt er det hvordan man bruker den, men gitt at du har to peniser med lik ytelse; ville du valgt en på 15cm eller 18cm? Haha,da hadde jeg tatt den tykkeste!! og ja, gitt at de var like tykk så hadde jeg tatt 18, men det har alikevel ikke så mye å si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg