Torstein Norum Bugge Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Android Device Manager kan nå lastes ned fra Google PlayGoogle lanserer sin egen sporingstjeneste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 alle som har android 4.3 har allerede denne.... har hatt den en stund allerede på min HTC One Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 alle som har android 4.3 har allerede denne.... har hatt den en stund allerede på min HTC One Følger ikke med Android 4.4 hvertfall. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Dette er da virkelig en to mnd. gammel «nyhet». Lenke til kommentar
Siggen321 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) alle som har android 4.3 har allerede denne.... har hatt den en stund allerede på min HTC One Jeg har Android 4.1.2. Her dukka Android Device Mananager opp under enhetsadministratorer(under Innstillinger/Sikkerhet/Enhetsadministratorer) da amobil skrev om dette i august. Da måtte man bruke nettsiden for å spore enheter, men det nye nå er at man med denne appen kan spore andre enheter. Ser ut som om teknofil og amobil ikke har samarbeidet så godt her... EDIT: rydda opp litt Endret 15. desember 2013 av Siggen321 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 alle som har android 4.3 har allerede denne.... har hatt den en stund allerede på min HTC One Følger ikke med Android 4.4 hvertfall. Skal gjøre det. Enten som en innstilling i Instillinger, eller så er den blitt skjult. Den var skjult på et ROM jeg testet, så prøvde jeg ringe den via www.google.com/android/ devicemanager, og det funket fint. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Skal gjøre det. Enten som en innstilling i Instillinger, eller så er den blitt skjult. Den var skjult på et ROM jeg testet, så prøvde jeg ringe den via www.google.com/android/ devicemanager, og det funket fint. Mulig, har ikke sjekket. Fikk iallefall lastet ned og installert appen fra Playstore selvom jeg bruker 4.4.2 (Stock Nexus rom). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg