HulkHaugen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg tror også noe av grunnen til denne utviklingen på TV er nettopp fordi at de taper penger til andre aktører som Netflix. Da kompenserer de med mer reklame og billigere TV underholdning. Har også hørt at når kanaler kjøper inn et TV program, så får de flere med på kjøpet i en pakke som de også må sende. Derfor det er så mange dårlige TV show som går på dagtid... Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) I Spania sier mange kanaler hvor lenge reklamepausen kommer til å vare. Ganske greit, da vet man hva man har tid til i mellomtiden. Det varierer nemlig ganske mye, fra 2 til opp mot 10 minutter. Endret 16. desember 2013 av oj88 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da ender det vell på sikt med at man må betle for hver enkelt kanal ( Canal digital og rikstv har jo et opplegg på det ) og samtidig få en masse reklame, med kanskje så mye som 50 % av programmet ? Man kan trygt si at serier på 1 times episoder( discovery) inneholder omtrent et kvarter reklame fordelt på 3-4 pauser i programmet halvtimes episoder ( TV2) inneholder da 10 minutter med reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg