Hootie Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg skal bestille samsung nx300 fra elkjøp, og ser at det da følger med lightroom-cd. Står ikke om det er 4 eller 5. Kan jeg innstallere denne på flere maskiner? Har en macbook pro retina som ivertfall skal ha det, men samboeren min har en bærbar med win7 og vi har en stasjonær med win7. Kan jeg bruke det på alle maskinene? Er kun den bærbare med win 7 som har cdrom. Rekner med at jeg kan laste det ned på dei andre og brukke nøkkelen? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Lightroom kan installeres på to maskiner og du kan bruke samme nøkkel på nedlastingsversjon som CD-versjon. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Du kan bruke LR på akkurat så mange maskiner du vil, men du kan bare ha to utgaver operative av gangen,så da må du deaktivere på en maskin hvis du skal flytte over programmet til en annen maskin. Endret 15. desember 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Du kan bruke LR på akkurat så mange maskiner du vil, men du kan bare ha to utgaver operative av gangen,så da må du deaktivere på en maskin hvis du skal flytte over programmet til en annen maskin. Hvor skal man deaktivere det? Jeg tok en ny innstallasjon av win 7 og i forkant av det så deaktiverte jeg PS og prøvde deaktivere LR. Men jeg fant ingen steder å gjøre det. Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Ser at det er lightroom 4 som følger med. Er det da verdt å oppgradere til 5 før vi lærer oss med programmet, eller kan vi likegodt lære oss med 4, og så oppgradere senere? Er 5 veldig forbedret i forhold til 4? Begge to er nybegynnere når det gjelder redigering.. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Du må gjerne holde deg til versjon 4. Det er lite som mangler i den. Likevel vil jeg anbefale å oppgradere. All programvare blir stadig litt bedre fra versjon til versjon. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 selve bruksmønstret er veldig like, men LR5 har endel nye og forbedrede funksjoner som er verd pengene som en oppgradering koster. En oppgradering fra LR4 til LR5 koster ca 600.- og en fullversjon ca 1000.- "690.- på tilbud". så uanset så lønner det seg og innstalere LR4 og oppgradere til LR5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå