deleted Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Hei forumfolk, Satt å skrev et dokument i Word da jeg plutselig kom nær en eller annen knapp. Jeg vet ikke hva det var, men det må ha vært i området ctrl, alt, z, x etc. Plutselig forsvant all skrift. Dokumentet ble ikke lukket og teksten ble ikke slettet (hjelper ikke å trykke ctrl+z). Jeg har prøvd å se i recovery, men der er det ingenting. Har fortsatt det samme dokumentet oppe. Vil jeg kunne finne det i recovery etter jeg har lukket det? MS Word starter 2010 Edit: Fant en .asp fil i søppelkassen som jeg tror er gjennopprettelsesfilen min. Dato og størrelse matcher, men klarer ikke å finne den etter jeg gjennopprettet den. Jeg kan også tilføye at jeg hadde Office 2010 installert da jeg ved en feiltagelse skrev dokumentet i Word starter. Vil det ha noe å si når jeg blar igjennom mappen der recovery files er lagret? Endret 15. desember 2013 av Deleted Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Prøvd: Fil>informasjon>Administrer versjoner>Gjenopprett dokumenter som ikke ble lagret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå