Albert Andersson Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Flygende måke i profil ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ja, her hadde du vært nær nok til å bruke hagla også - som jeg nevnte under ditt forrige bilde. Men pr. idag foretrekker også jeg kamera framfor hagle og gjeddesaks - selv på maker. Brukbar skarphet I fint lys. Øyet har du jo selv nevnt. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Ja, her hadde du vært nær nok til å bruke hagla også - som jeg nevnte under ditt forrige bilde. Men pr. idag foretrekker også jeg kamera framfor hagle og gjeddesaks - selv på maker. Brukbar skarphet I fint lys. Øyet har du jo selv nevnt. Roar Hei, Roar. Takk for hyggelig kommentar, - ha en riktig fin søndag ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Den ble flott brukbar skarphet og fint lys ja. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Den ble flott brukbar skarphet og fint lys ja. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig kommentar ! Riktig god søndag. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Bra "sveve"-bilde av denne fine måka! Kjekt å få se hele undersiden av en utstrakt vinge! Ser jo nesten ut som en englevinge! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Bra "sveve"-bilde av denne fine måka! Kjekt å få se hele undersiden av en utstrakt vinge! Ser jo nesten ut som en englevinge! Hei, SveinMM. Takk for hyggelig kommentar ! Ja, måkene har fantastisk flotte vinger, - konstruktøren har tydeligvis gode kunnskaper innen aviatikk ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg