GaLiHaLen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 sjekk ut http://www.geocities.com/galimeg/night_vision.html min casemodd Lenke til kommentar
warlord Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ehh... ...hvor er mod'n? :-? Ser bare det stygge klistremerket Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kan du si litt mer om hva du har gjort? så liksom ikke så mye på den siden.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 veldig pen.. har du gjort noe med den i det hele tatt?? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 :o Sinnsykt bra gjennomført, og konge resultat :o brukte du lang tid eller? en slik pc har jeg og lyst på... Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 det kabinettet av utrolig vakkert! det er utrolig hva du kan gjøre med et P4 klistre-merke jeg må si det kabinettet stråler av kreativitet! keep up the good wrk Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det der er noe av det kuuuuleste jeg noen gang har sett assa.. Men kan du forklare litt hva du har gjort? :-? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg skjønner ikke hvordan du kan kalle dette en mod, skam deg Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Casemod med passiv kjølt 166mmx står specs på linken på toppen. maskinen gjør 30 fps i quake!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Hm? Hva er så modda med den der? Endret 24. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Hm? Hva er så modda med den der? HALLO! slutt å stjel avataren min... Folk som kan data ser at cdrommen er modda og kabinettet. Innsiden teller også mer på en Computer Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 ja.... men da kalles det ikke en mod Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hm? Hva er så modda med den der? HALLO! slutt å stjel avataren min... Folk som kan data ser at cdrommen er modda og kabinettet. Innsiden teller også mer på en Computer Hm.. Har vell kanskje lagd denne avataren selv og da.. Så bytt! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Kan du lære meg og modde? Drømmen min er og bli like god som deg.. Good work Modden er jo åpenbar. Det er klistremerket. Endret 24. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 kansje han har moddet den skikkelig bra, men glemt å sette inn plexiglass Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 kansje han har moddet den skikkelig bra, men glemt å sette inn plexiglass kanskje han er dum? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Folk som kan data ser at cdrommen er modda og kabinettet. Innsiden teller også mer på en Computer Einaste eg ser er at frontdekselet på CD-ROM'en er reven av og et klistremerke. Innsida på den der var vel ikkje så voldsomt heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå