Gå til innhold

Boksing, Komentarer og prat rundt kamper

Anbefalte innlegg

Jeg ser mye på boksing. Har ofte mange komentarer og meninger til hver kamp og synes det er gøy diskuterer og dele meningene og se om noen ser det samme eller har samme mening.

Så bare fyre løs med de kampene man har sett og komentere.

Man kan også tipse eller legge ut tider når og hvilke kanaler noen spennende kamper kommer på osv.

(Jeg har lett etter en slik tråd og tror egentlig den burde finnes, men fant den ikke. Fant bare om hvordan starte boksing og hvor man bokser, men ingen til profesjonelle kamper. ) Så om denne tråden allerede finnes hadde det vært fint å slette denne og sende meg link. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så noen kampen på Eurosport i stad?!
Fariz Mamedov vs Matthias pelk

Var en av de mest skittne kampene jeg har sett. Han dommeren i ringen skulle fått sparken. Hadde masse forskjellsbehandling. Så det som så ut til å være en god kamp utviklet seg til å bli en skam for boksingen. Fikk vondt av å se på det der. Til slutt vant pelk belte for "WBO og IBF Europe" Skal se om jeg finner noen video av denne kampen. Har aldri sett verre!

Så også Roman Golovashchenko vs Yakub Saglam. Den kom også på Eurosport i stad. Var en ok kamp, Og litt fail på slutten. Han ene følte seg så selvsikker og feira seg selv i lange tider. Så kom det fram at han egentlig ikke vant alikevel. Han ble plutselig veldig still og forsvant uten ett ord.
Så Roman vandt "WBCA-Interconti".

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...