DementedAlbino Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvor kan en få tak i dress som ser bra ut og ikke koster en halv månedslønn? Hvilke modell er i så fall anbefalt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 På Dressmann får du vel dresser ned i tusenlappen, men det er vel kanskje ikke helt det du er på jakt etter? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Passform er viktigere enn merke og pris. Hvor du får en dress som passer deg er vanskelig å si. Suitsupply.com har mye bra, men det er jo klart vanskelig å treffe 100% med passform når en ikke kan prøve på forhånd. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Ta en kikk på f.eks House of Singles eller Menswear (spesielt hvis du bor i Oslo eller omegn), i tillegg til Suit Sipply som allerede er nevnt. Mange herrebutikker har jo også salg i desember/januar, da går det kanskje an å finne en all tight dress til en mer fornuftig pris. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Må være en butikk jeg kan gå i så jeg er sikker på jeg får skikkelig passform på dressen, Holder til i Bergen, så tror ikke var har noen av de nevnte butikkene her. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 House of Singles ligger på Kløverhuset. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Ahh, takker. Da tar jeg en tur i morgen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå