Evil-Duck Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Det er jo i disse tider mye snakk om Julefilmer , juleserier og gjerne julebøker , kom da til å tenke på spill å hvor lite "Julespill" som egentlig er der ute. Eneste jeg kommer på er diverse MMORPG spill som vanligvis ordner igang en jule-theme i disse tider. Selv har jeg en tendens til å lete fram TES V : Skyrim i disse tider for å få frem stemningen. Ikke at skyrim har så veldig mye jul over seg, men er et spill jeg spilte enormt mye i julen 2011 så de 2 siste årene har det bare blitt slik. Det jeg altså vil at denne tråden skal handle om er om det er noen folk der ute som har spill de gjerne leter opp i Juletider eller som de føler har en julestemning over seg Endret 14. desember 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Endless Space: Light of Polaris (jule add-on 2012) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Test Drive 2 får frem julestemninga for min del. Sikkert fordi det ble spilt døgnet rundt i jula '89 eller '90. Har ikke spilt det siden tidlig nittitall, men julestemninga går til topps bare jeg hører musikken eller ser en video Lenke til kommentar
link2013 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Uannsett hva folk sier så er det Mario som får opp julestemmningen her i huset. Ingenting er mer magisk en Mario spillene i desember måned Super Mario 3D World er bare fantastisk, men triste med slike spill er at det ikke kommer nytt vært år, altså til jul. Nintendo melker ikke Mario godt nokk, men med stil Er det noen som melker figurene sine med stil, så er det bare Nintendo som klarer dette gang på gang på gang. Bare fantastisk å se hvordan dem klarer dette i det uendelige Fantastisk gjort av Nintendo. Kom med mer Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Det første jeg tenkte på var Kingdom Hearts og da særlig biten med Sandy Claws.. Utenom det er det nok skyrim. Snødekte landskap som minner om naturen her, det er visst ikke mer som skal til. Endret 16. desember 2013 av Anna May Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Her går det i brettspill! Hver eneste jul skal det spilles Risk, Ticket to Ride, Settlers of Catan og Trivial Pursuit. Lenke til kommentar
Phate Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Skyrim her og. Skyrim og desember hører liksom sammen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er få (om noen) gode spill med et rendyrket jule-tema, men noen spill passer kanskje bedre inn i julestemningen enn ande? Jeg tenker spesielt på spill med et rolig tempo, god musikk, fargerik grafikk og en koselig historie. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hitman: Blood Money Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har hatt en tendens til å spille spesielt mye Football Manager (tidligere Championship Manager) i jula gjennom mange år, i tillegg til coop-spill med bruttern. I år har jeg ikke FM2014, og jeg kommer ikke til å ha mulighet til å spille så mye heller =/ Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hmm... Jeg må spille starting zone til dwarves i WoW for å komme i skikkelig julesteming Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Blir ass creed blackflag på Xbox one. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 openttd natt til første juledag med en 5-6 kompiser på skype har vært tradisjonen i flere år nå, satser på det samme denne julen Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg bruker å spille gjennom favorittspillet mitt, Final Fantasy IX i julen (hvis jeg rekker det). Spillet i seg selv har ingenting med jul og gjøre da. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Synes Kingdom Hearts passer godt i jula. Har ikke noe med jul å gjøre, men det har en spesiell stemning som jeg synes passer bra, også er det kanskje noe med alle Disney-figurene. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Kingdom Hearts kan jeg si meg veldig enig i. Har mange mange timer med kingdom hearts på PS2 å ser absolutt hvordan denne serien kan bringe frem litt Julestemning, kansje det er dette jeg skal sette meg ned med i år 1 Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Xmas wolf Jazz Jackrabbit Holiday Hare 1 Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Xmas wolf Jazz Jackrabbit Holiday Hare Wow Jazz var jaggu et spill som var heeelt glemt! *minner* Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Kingdom Hearts kan jeg si meg veldig enig i. Har mange mange timer med kingdom hearts på PS2 å ser absolutt hvordan denne serien kan bringe frem litt Julestemning, kansje det er dette jeg skal sette meg ned med i år Ja, gjør det, og husk å kjøpe HD-utgaven! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg kom akkurat på et suverent julespill som jeg alltid spilte rundt juletider før: Winterbells. http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm Det er et enkelt konsept og gratis å spille å denne linke, men svært avhengighetsdannende. Jeg husker jeg engang klarte å klore meg opp til 250k poeng og tok bilde for å ha bevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå