KroenenKarl Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hei, Har en en venn som jeg prøver å spille bf4 med på ps4. Vi ønsker å bruke den "fest" app'en til ps4, og det funker fint helt til vi starter spillet og man logger inn på en server. Da får vi en beskjed om at det kan være noe feil med den NAT typen i nettverket. Vi har begge sjekket flere ganger ganger og slik jeg forstår det så trenger begge to NAT type 2, og det har vi begge. Vi har restartet modem, router og ps4 uten at det har hjulpet. Noen råd? Har googlet litt, men ga meg ikke mye svar. OT: Er det mulig å gi en form for party invite til en venn slik at man joiner en server samtidig? For nesten hver gang vi skal finne en server så er det den som finner server som får spilt fordi servern alltid er full Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvis det er BF4 du spiller, så er det et problem med spillet, og ikke party funksjonen til PS4 såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/ bruk denne linken så velger du først router merke, så modell, så velger du ps4 fra alle innstillingene så følger du bruksamvisninga så er du i mål når dette er fiksa, det med party chat er ett kjent problem hos de fleste viss man ikke gjør noe med router anngående bf4 så er det best å søke etter en server med 4-5 åpne slotter så joiner en av dere serveren så kan den andre joine når han får popup i spillet at vedkommende har joina den serveren Endret 14. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/ bruk denne linken så velger du først router merke, så modell, så velger du ps4 fra alle innstillingene så følger du bruksamvisninga så er du i mål når dette er fiksa, det med party chat er ett kjent problem hos de fleste viss man ikke gjør noe med router anngående bf4 så er det best å søke etter en server med 4-5 åpne slotter så joiner en av dere serveren så kan den andre joine når han får popup i spillet at vedkommende har joina den serveren Da prøver jeg det! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Vi køddet med dette her i går kveld og denne party chatten på konsolllen. Jeg har Nat 1, og hørte to kompiser som har NAT2, de hørte ikke hverandre. Men han ene fikla litt med altibox oppsettet sitt, restartet men var fortsatt på NAT 2. Men da kunne også de høre hverandre... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Vi køddet med dette her i går kveld og denne party chatten på konsolllen. Jeg har Nat 1, og hørte to kompiser som har NAT2, de hørte ikke hverandre. Men han ene fikla litt med altibox oppsettet sitt, restartet men var fortsatt på NAT 2. Men da kunne også de høre hverandre... Altibox....grøss!!! Jeg hadde altibox, og NAT og porter var ALLTID et problem...man kan jo bare åpne 1 port av gangen, kan ikke ha flere åpne samtidig, og hver gang man skulle bytte port måtte en gå inn på den hjemmesiden, og endre port. Jeg har ikke hatt et eneste problem med NAT etter jeg byttet til Nextgentel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Altibox....grøss!!! Jeg hadde altibox, og NAT og porter var ALLTID et problem...man kan jo bare åpne 1 port av gangen, kan ikke ha flere åpne samtidig, og hver gang man skulle bytte port måtte en gå inn på den hjemmesiden, og endre port. Jeg har ikke hatt et eneste problem med NAT etter jeg byttet til Nextgentel Har selv GET, så her er det ikke noe kødd altså. Xbox One fikk NAT open uten å røre en finger, selvfølgelig måtte det være noe kødd med PS4 og sikkert routeren, men gikk seg til her det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå