Gå til innhold

Er Oppa Find 5 fra Eu.oppastyle verdt det? Kjøpe noe annet?

Anbefalte innlegg

Hello! :)

Jeg er rimelig "noob" når det gjelder telfoner. Jeg fikk en anbefaling om denne her: http://europe.oppostyle.com/find-5/8-find-5-white.html

299 Euro. Nedsatt med 100 akkurat nå. Gratis frakt, med Easy Cover deksel på kjøpet.

Problemet er hele forvirringen med toll, VAT osv. Slik jeg forstår det så er det ingen toll, men det er 25% moms på varen. Selve tilbudet blir da ca. 2500 kr. Men blir det ikke da 3 100 kr for hele pakken når jeg importeren den til Norge?

VAT/Momsen er tydeligvis inkludert i prisen på 300 Euro, noe som betyr at jeg vil betale dobbelt med moms. Er det virkelig da forstatt verdt det å kjøpe den? Den har fått gode tilbakemeldinger og ser rimelig bra ut.

Det jeg da lurer på, er det et godt kjøp? I så fall, hva blir summen, har jeg fått det riktig? Hvis ikke, hva annet burde jeg se på? Apple produkt er det ikke snakk om, Android virker veldig fristende (open source). (Det blir btw, kontaktkort på telefonen). Er det andre alternativer, i såfall hva anbefaler dere? Ønsker ikke å gå over 3000, egentlig så jeg på Nokia Lumia 920 til 2k fra Elkjøp, men ble mindre fristende med Windows telefon etter verdt.

Mvh ~ KTeddyBear

Endret av KTeddyBear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...