ReaveЯ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Noen som kan anbefale meg et bra spillheadsett? I prisklassen 1000kr, kanskje litt over. Tenkte litt på Corsair Vengeance 2100, noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg kjøpte Qpad QH-90 og et billig og greit lydkort i sommer - jeg ønsket noe som lukket, dekte øret, og gad litt "mmf", og i beste fall demped omgivelselyd. Hadde tidligere Logitech G35, men var særdeles ikke fornøyd med det. Lydopplevelsen med G35 vs. QH-90 er ikke natt og dag - men QH-90 oppleves mye renere. - Qpad QH-90 (omtale kan leses her) - Asus Xonar (etter egen erfaring fungerer det med Windows 7 og 8 og 8.1)Totalt: 1277,- ink. frakt. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Razer Charcharias er et headsett av verdensklasse. Kan brukes til PC og Xbox. Har akkurat fått meg et og jeg er storfornøyd. Billig er den også. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Razer Charcharias er et headsett av verdensklasse. Kan brukes til PC og Xbox. Har akkurat fått meg et og jeg er storfornøyd. Billig er den også. Stå over razer. Qpad sine nye funker mye bedre, men personlig ville jeg gått for Sennheiser PC360 Lenke til kommentar
MrHensyv Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Personlig ville jeg gått for Astro a50, det er litt dyrt, men det er verdt pengene! Lenke til kommentar
FranzPissoar Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 jeg har astro a50. anbefales Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Logitech G930 Logitech G35 De er identiske, men G930 kan brukes trådløst med flere timer batteritid. Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg kjøpte Qpad QH-90 og et billig og greit lydkort i sommer - jeg ønsket noe som lukket, dekte øret, og gad litt "mmf", og i beste fall demped omgivelselyd. Hadde tidligere Logitech G35, men var særdeles ikke fornøyd med det. Lydopplevelsen med G35 vs. QH-90 er ikke natt og dag - men QH-90 oppleves mye renere. - Qpad QH-90 (omtale kan leses her) - Asus Xonar (etter egen erfaring fungerer det med Windows 7 og 8 og 8.1) Totalt: 1277,- ink. frakt. I følge denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=d1rXcJuEsy0 så trenger man ikke et dedikert lydkort. Jeg bruker selv det innebygde lydkortet på mitt hovedkort og har ikke noe å utsette på lyden. Nå er ikke jeg særlig kresen, men vil påstå at lyden fra hovedkortet er mer enn bra nok. Selv bruker jeg er Razer Kraken Pro (analog). Eneste negative er at putene er litt små så selve klokka presser på øret, noe som kan gjøre vondt over lengre tid. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 I følge denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=d1rXcJuEsy0 så trenger man ikke et dedikert lydkort. Jeg bruker selv det innebygde lydkortet på mitt hovedkort og har ikke noe å utsette på lyden. Nå er ikke jeg særlig kresen, men vil påstå at lyden fra hovedkortet er mer enn bra nok. Selv bruker jeg er Razer Kraken Pro (analog). Eneste negative er at putene er litt små så selve klokka presser på øret, noe som kan gjøre vondt over lengre tid. Plissssssss ikke arrester meg for å spise ost HAHA Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Bruker Astro A40 selv. Meget fornøyd. Veldig mye mer penger enn 1000kr da. Hadde et G930 før. Men det begynte å skurre og skru seg av osv. Kompis som kjøpte samme head sett samtidig og sliter med det samme. Ikke kjøp lyd kort (PCI/PciEx). Er ikke verdt penga i forhold til hovedkort lyden. Bruk den bakre lyd utgangen hvis du sliter med støy fra pcen. (Dette er hvis du har lydutgang på kabinette foran f.eks.) Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Etter å ha sett litt rundt tror jeg går for Astro A40. Alt rundt det headsett ser bra ut og jeg vil ha et headsett som holder et par år også. Så det er likså greit å gi såpass for det da. Med D2X Xonar-lydkortet og dette headsettet kommer lyden til å bli diggbart! Btw takk for svar 1 Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 eg anbefaler logitech g35 sykt bra headsett og den beste mikken og koster 550 på komplett nå!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå