hanss1 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 hvem burde jeg kjøpe?? logitech g35 eller logitech g430? skal brukes til gaming og filmer. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 G35 er god som gull og tåler litt mer Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Hold deg unna Logitech. Plastikken er elendig og brekker etter 1-2 år. Kjøp heller Steelseries og sånne gaming headsett. De holder seg i 6-9 år. For all del hold deg unna Logitech. Jeg hadde en g430 og plastikken brakk etter 1 år og 4 måneder. Så kjøpte jeg en G930 og plastikken brakk etter 1 år og 1 måned. Logitech er elendig vare når det kommer til headsett. Det eneste jeg har av Logitech er musen og keyboardet. Jeg har Logitech mus og keyboard siden 1998 - 2013. Jammen må jeg si de lagde bedre kvalitetsvarer i gamle dager. Dette keyboardet mitt og den virker fantastisk. Ingen av knappene er ødelagt enda og logitech musen min virker fantastisk den også. Logitech headsett anbefales ikke. http://grassrootsmotorsports.com/forum/off-topic-discussion/yes-i-am-a-geek-keyboard-history/8437/page1/ Endret 22. desember 2013 av Anvilycus Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ville nok også kanskje gått for et headsett av merke SteelSeries. Har hatt Siberia v2 siden konfirmasjonen for snart 4 år siden, og det fungerer helt topp enda. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Selv ville jeg styrt unna SteelSeries V2. De har en tendens til å miste en av kanalene. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Selv ville jeg styrt unna SteelSeries V2. De har en tendens til å miste en av kanalene. Å? Jeg har kanskje bare vært heldig da. Jeg og kamerat gjengen kjøpte alle samme hodetelefoner etter konfirmasjonen (2010), og det er faktisk bare meg igjen som ikke har kjøpt ett nytt et. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg har hatt to G35 headset, begge to knakk på akkurat samme sted, det første varte nesten 2 år, og det andre holdt 4 måneder... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Å? Jeg har kanskje bare vært heldig da. Jeg og kamerat gjengen kjøpte alle samme hodetelefoner etter konfirmasjonen (2010), og det er faktisk bare meg igjen som ikke har kjøpt ett nytt et. Jeg har reparert 2 H5V2 og 1stk Siberia V2 der alle led av kabelbrudd i større eller mindre grad. Min anbefaling er å holde seg unna alle hodetelefoner som inneholder ordet gaming. En god stereohodetelefon og feks modmic er det beste oppsettet etter min mening. Gir også en helt annen opplevelse å høre på musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå