Gå til innhold

G35 eller g430?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hold deg unna Logitech. Plastikken er elendig og brekker etter 1-2 år. Kjøp heller Steelseries og sånne gaming headsett. De holder seg i 6-9 år. For all del hold deg unna Logitech. Jeg hadde en g430 og plastikken brakk etter 1 år og 4 måneder. Så kjøpte jeg en G930 og plastikken brakk etter 1 år og 1 måned. Logitech er elendig vare når det kommer til headsett. Det eneste jeg har av Logitech er musen og keyboardet. Jeg har Logitech mus og keyboard siden 1998 - 2013. Jammen må jeg si de lagde bedre kvalitetsvarer i gamle dager.

Dette keyboardet mitt og den virker fantastisk. Ingen av knappene er ødelagt enda og logitech musen min virker fantastisk den også. Logitech headsett anbefales ikke.

http://grassrootsmotorsports.com/forum/off-topic-discussion/yes-i-am-a-geek-keyboard-history/8437/page1/

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Å? Jeg har kanskje bare vært heldig da. Jeg og kamerat gjengen kjøpte alle samme hodetelefoner etter konfirmasjonen (2010), og det er faktisk bare meg igjen som ikke har kjøpt ett nytt et.

Jeg har reparert 2 H5V2 og 1stk Siberia V2 der alle led av kabelbrudd i større eller mindre grad.

Min anbefaling er å holde seg unna alle hodetelefoner som inneholder ordet gaming. En god stereohodetelefon og feks modmic er det beste oppsettet etter min mening. Gir også en helt annen opplevelse å høre på musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...