Gå til innhold

Ny håndkontroll til ps3... Billig = dårlig?

bjorni99

Anbefalte innlegg

Hei! Er på utkikk etter en ny håndkontroll til ps3, men synes selv den otiginale er svært dyr (5-600kr). Derfor har jeg sitt litt rundt på nettet og funnet en lit billigere. Men betyr det at den er dårligere?

http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/TRGXT28PPCPS3/trust-gxt-28-handkontroll-pc-ps3

Jeg ser at den er "wired" (ikke trådløs), og innrømmer at 2 meter er i minste laget, men pga prisen velger jeg å se bort ifra det.

Men er den ellers dårlig også? Vil ps3-systemet reagere tregt på den, eller andre ting som er dårlig?

Har også funnet en på obs, men har ikke funnet den på nettet. Er det allikevel noen som har prøvd den og mener den er bra så bare gi beskjed!

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har til dags dato ikke opplevd at billig-kontrollere er verdt pengene. Ekle knapper, plastfølelse, dårlige spaker .. Etter å ha tittet inni en Dualshock 3 har jeg ingen problemer med å betale for den. Husk at vi snakker om et presisjonsredskap med seks analoge akser, tiltsensor, trådløs tilkobling, vibrasjon og bra batteritid, som tåler alt den med rimelighet kan forventes å utsettes for (og en god del mer, etter min erfaring) og holder lenge.

Trust er et jallaselskap som tjener grovt på å selge billig ræl til folk som tror de kan få noe for ingenting (Europris-kunder). Jeg er sikker på at en Trust-kontroller selges med høyere fortjeneste enn en DS3, til tross for den mye lavere prisen. Spørsmålet er om man vil betale 500 kroner for en kontroller som er verdt 500, eller 200 kroner for en som er verdt 100.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...