Greven22 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 fix telleren til å telle ip og ikke antall treff :wink: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hm...jeg har sånn spesiell jukse poll da, som går via en server fra www.cutandpastescripts.com, altså jeg har ikke styring på det der, men jeg kan jo bare include den koden som er der nå vel? Og blir det egentlig lettere om jeg includer på alle sidene? Sparer jeg meg for noe arbeid med det altså? Er ikke helt inni det greiene der skjønneru :-) Asså... Det finnes "include-script" som gjør at hvis du for eksempel går inn på index.php?side=bilenmin, så henter man en "mal" fra index.php og så legger bilenmin.htm inni denne. Altså: Når du lager en side for hver side, så har du den samme koden mange ganger. Det er bare innholdet du bytter ut. Når du er på index.php?side=bilenmin, så er du fortsatt på index.php, men bilenmin.htm er lagt inn i denne, hvis du skjønner. Dette sparer deg garantert for MYE arbeid. :-) Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det lover vel egentlig meget bra at de må "pirke" på siden for å finne noe å si. Det stemmer! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 hm...jeg har sånn spesiell jukse poll da, som går via en server fra www.cutandpastescripts.com, altså jeg har ikke styring på det der, men jeg kan jo bare include den koden som er der nå vel? Og blir det egentlig lettere om jeg includer på alle sidene? Sparer jeg meg for noe arbeid med det altså? Er ikke helt inni det greiene der skjønneru :-) Asså... Det finnes "include-script" som gjør at hvis du for eksempel går inn på index.php?side=bilenmin, så henter man en "mal" fra index.php og så legger bilenmin.htm inni denne. Altså: Når du lager en side for hver side, så har du den samme koden mange ganger. Det er bare innholdet du bytter ut. Når du er på index.php?side=bilenmin, så er du fortsatt på index.php, men bilenmin.htm er lagt inn i denne, hvis du skjønner. Dette sparer deg garantert for MYE arbeid. :-) Okey, tror jeg skjønte det Takker for grundig forklaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå