moby_duck Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvor får jeg kjøpt Windows 7 så fort som mulig? Vet jeg får bestilt på nettet, men vil helst ha den i dag. Finner bare Win 8 på Microsoft sine nettsider. Får jeg tak i det i en fysisk elektronikkbutikk som f.eks. lefdal/elkjøp? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Er det rart folk piratkopierer? Merkelig at et så stort selskap som Microsoft ikke klarer å tilby nedlasting... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Er noen butikker som har det på lager, sjekk Prisguide Endret 14. desember 2013 av Gjest Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Vet det, men vil helst ha det i dag og slippe å vente på å få tilsendt i posten. Men men, må vel bare vente da Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Er det rart folk piratkopierer? Merkelig at et så stort selskap som Microsoft ikke klarer å tilby nedlasting... De klarer da fint å tilby nedlasting av sitt nyeste OS, som er det eneste de ønsker å selge. At folk av egen fri vilje heller velger å satse på et gammelt OS får så være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå