Norish Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hei,Jeg har nettopp byttet PSU og HK på pc'en og reformaterte den i samme slengen. Problemet nå er at den ene partisjonen på en disk delt inn i to partisjoner ikke vil dukke opp i "utforsker" bare i diskbehandling. En annen disk dukker heller ikke opp i "utforsker" og har fått en varseltrekant på seg i diskbehandling og merket dynamisk istedenfor standard.Jeg er litt redd for å ødelegge mer for meg selv, og tenkte derfor det er best at jeg spør om hjelp istedet for å begynne å eksprimentere for mye, da jeg helst vil beholde innholdet på den ene partisjonen og den andre disken.Her er et bilde fra diskbehandling:Den manglende partisjonen er "Barracuda Nettverk o.l.Mens disken jeg mangler antar jeg er Disk 2Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Prøv å høyreklikke på "Dynamisk". Får du opp en meny? Kommer det opp som tilsvarer "Import Foreign Disk" så velger du det. Endret 14. desember 2013 av Hårek 1 Lenke til kommentar
Norish Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Prøv å høyreklikke på "Dynamisk". Får du opp en meny? Kommer det opp som tilsvarer "Import Foreign Disk" så velger du det. Kommer opp "importer eksterne disker" det er vell det samme? Takk for svar! Edit Herregud, angående den ene partisjonen så var det bare å tilegne den en bokstav... Edit2: Ja det var "importer eksterne disker", når jeg trykte på den fikset det alt. Takk for hjelpen Hårek! Endret 14. desember 2013 av Norish Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Slik er det med Dynamiske disker, de må importeres når du flytter de til ny PC. Ser at du har utildelt plass på to av diskene. Det er enkelt å utnytte all plassen, bare høyreklikk på feltet for C-disken og velg 'Extend Volume' fra menyen. (ikke sikker på hva det står på norsk). Lenke til kommentar
Norish Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Ja jeg vet , men jeg fikk endel problemer under installeringen av win 8. Eneste måten jeg fikk til å installere windows på var å la det være litt utildelt plass på disken, skjønner ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå