ole_marius Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Helgas impro prosjekt jeg har holdt på med. Kanskje litt repeterende til tidene, men håper nå dere vil være fornøyd med denne da. Though Love Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Prøvd meg på å improvisere over Joe Bonemassa sin sang "driving towards the daylight. Mer blues stil enn min vanlige hardrock, gjerne gi tilbakemelding. Angående lagg med video, pcen halter og skralter og er vel på tur til å dø ut. Driving towards the daylight - Cover soloimprovisation Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Helg og fin dag å bare sitte å øve inn egne licks.Dog irriterende at camen lagger enda noe helt forferdelig. Uansett, litt powerballade blues ish still. All thing comes to an end https://www.youtube.com/watch?v=2F2X8DDm0fI&feature=youtu.be Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Øvd meg mer på den siste tracken, håper dere finner denne versjonen bedre og mer varierende + har brukt hele lengden av tracken.Har istedenfor for cam record brukt opptaksprogram denne gangen. All thing comes to an end 1 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Til en forandring har jeg prøvd å lære meg en tidløs klassiker fremfor noe eget. Muligens tatt meg vann over hoded pga vanskelighetsgrad, men ble selv fornøyd. Stairway to heaven solo cover Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Daffedag gir tid til litt klingring Impro Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Lite helgeprosjekt. Litt mer sexy wibe enn tidligere. Håper denne faller i smak. IImpro in C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå