ole_marius Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 En rytme som jeg har laga ble til en 1 min lang improsolo over det.Tre recordings, venstre rytme, høyre rytme og solo midt. Om jeg viste hvordan man brukte sequal 3 for å lage gode rytme overganger og rytmespor hadde jeg nok laget mye mer av denne sangen og videreutviklet den. Uansett håper jeg du tar deg tid til å lytte og gi tilbakemelding på det lille som er =) Oh right the game is on Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Er kommer en kjapp improviasjon som jeg har recorda inn i dag. Er bare noe smågreier jeg har brukt for å lage egne licks i Gm. Så gjerne gi tilbakemelding selv om det er kun spilla igjennom halve backingtracken Impro rock in gm Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 Hva tror dere om denne wannabe metall ish riffene?Introen er noe jeg laget for tusen år tilbake, men først nå nettopp fant jeg jeg en fortsettelse som jeg håper dere vil like.Synd man ikke har trommer i bakgrunnen, tror denne hadde blitt jævlig bra da =) Backfire Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Alenekveld og kjedsomhet kan noen ganger lønne seg på riff-fronten i guess.Kanskje dette er et av de mer potensielle metallforslagene mine så langt? No where to hide: Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Første spilling siden ferien starta for 2 måneder siden. Føles godt å ha noe å fingre på.Håper dette forsøket faller i smak, som vanlig kritikk og ros tas i mot. Om dette var noe dere likte, gjerne del denne. Har ellers nestkjærlighet for impro og ikke bruke timevis med å lage tab og proff video, så er noe skurr her og der ofc. Its a slow and rainy day. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Dunno om jeg skal være fornøyd eller ikke med denne improen. Gjerne gi tilbakemelding. The hell with your roses Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Syntes det var ordentlig kult jeg! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. august 2014 Forfatter Del Skrevet 25. august 2014 Takk, snilt sagt. Satser på å bli flinkere med å improvisere gjennom hele backintracks for tiden. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Sjuk og hjemme dag, bruker tiden på noe "fornuftig" med å prøve å lære meg tapping rytme. Så ble en kort konseptvideo, men gjerne gi tilbakemelding om dette er noe i riktig retting. My dance for you *slettet* Endret 28. august 2014 av ole_marius Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Slettet den første recorden og erstattet den med denne. Håper denne faller mer i smak. My dance for you re-record Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Enkelte har gitt tilbakemelding på at dem ville ha en rolig sang igjen. Fant en backingtrack jeg likte for et par timer siden. Håper denne faller i smak og tilfredsstiller det rolige selv om er noe rart med lyden. Its midnight Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Fant ut at jeg ville prøve 09 strenger siden jeg er vandt med 010 strenger. Likte godt følelsen av hvor lett det var å spille så prøvde meg på en cover i anledningen med wannabe soloforsøk.Jhonny Be Good https://www.youtube.com/watch?v=1vhms7PlQ14 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Prøvd meg på funk. Ønsker gjerne tilbakemelding på denne, har flere gode overganger her og der gjemt ut over improen, så om orken er tilstede er det bare å høre igjennom hele. Tune me in https://www.youtube.com/watch?v=FJuvSJr2sFA Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Mye bra arbeid her. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Takk, snilt sagt, godt å høre at jeg for litt tilbakemelding. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 En kort konseptide som jeg har brukt kvelden på. Håper den faller i smak. Tomorrow Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Enda en rask record av noe jeg fant i kveld. Whisper my words Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Something something jeg laga i går kveld. Liten kort potensiell sang for å fortsette på en dag man finner band kanskje? =) Way ahead Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Ny demo av Whisper my word prosjektet. Uten mål og mening. Noe bra, ish good, noe dårlig, litt crap. Improvisasjon har nå sin sjarm eller hva? Whisper my word -Demo 2 Endret 1. februar 2015 av ole_marius Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 For tiden holder jeg på å utforske hvordan lage licks i D, så derfor har jeg Prøvd meg på å lage en rolig blues solo i D.Gjerne gi tilbakemelding om du ønsker. thoughtful - Solo improvisation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå