Gå til innhold

Nexgentel - abonnement

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Er på utkikk etter nytt abb da eg i dag er bundet til Djuice for hele 600,- i måneden. Eg har tenkt å kjøpe meg ut og skaffe meg et "fri bruk" abb med en datakvote rundt 2-3GB. Så nå at Nexgentel har begynt å selge mobilabb. Dette var ukjent for meg.

Så, har noen erfaring med dem? Fri bruk inkl. 3GB data for 259,- måneden er rimelig bra saker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"...er bundet til Djuice for hele 600,- i måneden. Eg har tenkt å kjøpe meg ut..."

- Med dette prøver eg å si at eg har kjøpt en tlf inkl. abb for en stund tilbake ! Og er nødt til å evnt. kjøpe meg ut. Djuice sitt abb. for 299,- med 5GB data er ok, men trenger ikke så mye data. Så sparer heller noen kroner og kjøper Nexgentel sitt.

Lenke til kommentar

Folkens, eg skriver i starten av innlegget:

- "Eg har tenkt å kjøpe meg ut og skaffe meg et "fri bruk" abb med en datakvote rundt 2-3GB."

Eg er ikke på utkikk etter et abb med 5GB og ikke et abb UTEN fri bruk av sms....

Eg er fullt klar over at Djuice har 4G og HDvoice.

Setter pris på at dere prøver å hjelpe. Men svar på spørsmålet, selv om dere elsker Djuice.

Lenke til kommentar

Her bør du regne på om det lønnerseg å betale bruddgebyr for å komme fri fra Djuice siden du her kun vil spare 40 kr pr mnd på selve abonnementet. Selv hadde jeg aldri valgt noe annet enn Telenordekning, men Netcom kan kanskje bli bedre når de får igang 4G på 800Mhz. Det er hovedsaklig 3G dekningen til Netcom som er elendig pr. i dag, til kun tale er de greie nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...